رئیس شورای شهر لومار ;

بومی گزینی، از ملاک‌های انتخاب شهردار آینده لومار است

۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۵۵:۰۳
کد خبر: ۶۰۸۲۵۸
بومی گزینی، از ملاک‌های انتخاب شهردار آینده لومار است
ریس شورای شهر لومار گفت:شورا هیچ وقت تحت تاثیر افراد یا گروهای خاص قرار نخواهد نگرفت و با اجماع و خرد جمعی از تک تک اعضاء نظر خواهد گرفت و در نهایت شهرداری انتخاب خواهد شد که بیشترین صلاحیت و کارایی را جهت ارائه خدمت به مردم داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام; رحمانچگنی در گفتگو با برنا اظهار کرد:با توجه به انتخاب شهردار جدید، گزینه‌های بومی مدنظر اعضای جدید شورای شهر لومارمی‌باشد که امیدواریم اعضای محترم شورای شهر اسلامی لومار به بهترین وجه و با دقت نظر بیشتر، در جهت انتخاب شهردار این شهر گام بردارند.

وی با رد هرگونه شایعه ای از جانب گروها یا اشخاص خاص در خصوصانتخاب شهردار لومار، گفت: شورا هیچ وقت تحت تاثیر افراد یا گروهای خاص قرار نخواهد نگرفت و با اجماع و خرد جمعی از تک تک اعضاء نظر خواهد گرفت و در نهایت شهرداری انتخاب خواهد شد که بیشترین صلاحیت و کارایی را جهت ارائه خدمت به مردم داشته باشد.

وی افزود: تاکنون 11نفر مدارک خود را به دفتر شورا جهت تصدی مسئولیت شهردار تحویل داده اند، که این تعداد دارای مدارک و توانایی هایی هستند و شورا به بررسی تک تک آنها مبادرت خواهد کرد.

وی ضمن توضیح روند انتخاب شهردار جدید گفت: با توجه به سابقه و مقایسه بین افراد و ارزیابی نسبی بین آن‌ها، شهردار جدید انتخاب و معرفی خواهد شد.

وی با اشاره به ملاک‌های شهردار گفت: شهردار جدید شهرلومار، بایستی دارای، تجربه و عملکرد منطقه‌ای، ارتباطات مطلوب با مسئولان استانی وکشوری باشد و تعامل مناسب و داشتن دانش مدیریت شهری از ملاک‌های دیگر یک شهردار مناسب می‌باشد.

وی در پایان، تقنین قوانین، نظارت بر هزینه‌های پیش‌بینی‌شده در مدیریت شهری و نظارت بر عملکرد و انتخاب شهردار را ازجمله وظایف شورای اسلامی شهر دانست.

 

نظر شما