باحضور معاون اموزش پرورش ایلام;

افتتاح طرح ملی شهاب در منطقه موسیان شهرستان دهلران

۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۱:۲۷:۵۵
کد خبر: ۶۲۰۰۵۷
افتتاح طرح ملی شهاب در منطقه موسیان شهرستان دهلران
رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان ایلام گفت:استعدادهای برتر، نخبگان یک جامعه هستند که بایستی در قالب این برنامه شناسایی و هدایت گردند.
به گزارش برنا-ایلام;در این مراسم بساطی  اظهار داشت: برنامه ملی شهاب به شناسایی و هدایت استعدادهای برتر دانش آموزان می پردازدو استعدادهای برتر، نخبگان یک جامعه هستند که بایستی در قالب این برنامه شناسایی و هدایت گردند.

وی افزود : در برنامه شهاب دنبال این هستیم که افراد نخبه شناسایی و زمینه های رشد همه جانبه ی آنان فراهم گردد ضمن اینکه بایستی به خوبی قدر آن ها را بدانیم.

ویادامه داد: از امسال همه مدارس استان تحت پوشش برنامه ملی شهاب قرار می گیرند و قرار نیست که برنامه ملی شهاب موجب جداسازی دانش آموزان شود بلکه در قالب برنامه تلفیقی کار شناسایی استعدادها صورت می گیرد.

بساطی افزود: در قالب این برنامه در 8 حوزه استعدادی، استعدادهای دانش آموزان شناسایی می شوند تا در قالب برنامه های تکمیلی این استعدادها شکوفا شوند.

وی با بیان این مطلب که یک نخبه ممکن است یک تحول بزرگ در کشور و جامعه ایجاد کند تصریح کرد: یکی از محاسن برنامه ملی شهاب عدالت محوری می باشد تا همه دانش آموزان مستعد و توانمند بتوانند از این فرصت استفاده نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز