همایش پلیس امنیت واصناف در سرابله برگزار شد

۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۴:۴۹:۴۸
کد خبر: ۶۲۲۶۰۰
همایش پلیس امنیت واصناف در سرابله برگزار شد
همایش پلیس امنیت و اصناف در هفتمین روز از گرامیداشت هفته ناجا با حضور رئیس عقیدی سیاسی نیروی انتظامی، فرمانده انتظامی و رئیس و هیات مدیره اتحادیه های صنفی در ستاد فرماندهی انتظامی چرداول برگزار شد.

به گزارش -برنا-ایلام;حجت الاسلام کماسی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان چرداول در این همایش نقش اصناف را در کار تولید و عرضه محصولات با کیفیت داخلی و کمک به اقتصاد مقاومتی مهم ارزیابی کرد وگفت: اصناف وبازار نقش مهمی در زندگی روزمره اجتماع بعهده دارد و اصناف میتوانند پشتوانه مهمی در اقتصاد مقاومتی باشند.

وی افزود: اصناف از همان دوران قبل از انقلاب، جنگ تحمیلی و سالهای بعد از پیروزی انقلاب به عنوان بازوهای مهم کشور توانسته اند در جهت تامین نیازهای جامعه موثر عمل کنند.

سرهنگ جهانگیر زارعی فرمانده انتظامی چرداول در این همایش اظهار کرد : پلیس در راستای ارتقای شاخص های خدمت به موضوع امنیت و برقراری نظم و انضباط اجتماعی می اندیشد و در این زمینه به همکاری و تعامل اقشار مختلف جامعه از جمله اصناف نیازمند است.

 وی افزود:پلیس و اصناف شهرستان چرداول در تعامل با یکدیگر هستند واصناف یکی از نهادهای بزرگ اجتماعی و تاثیرگذار بر بسیاری از موضوعات در جامعه هستند که نقش مهمی را ایفا می کنند. 

فرمانده انتظامی چرداول در ادامه با تاکید بر برخورد با واحدهای صنفی غیرمجاز، افزود: بخش عمده ای از تخلفاتی که در تعدادی از واحدهای صنفی انجام می شود، مربوط به واحدهای غیرمجاز است. 

 

وی با بیان اینکه قوانین، مقررات و دستورالعمل ها، انضباط آور هستند، گفت: با رعایت قانون و ایجاد انضباط هر چه بیشتر در جامعه، امنیت نیز گسترده تر و بهتر محقق خواهد شد. 

نورالله منصوری رئیس اتاق اصناف شهرستانهای شیروانچرداول ضمن تبریک هفته نیرویانتظامی نیز در این همایش بیان کرد: اصناف و بازاریان با ایمان و تقوا و رعایت حقوق شهروندی تلاش می کنند بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند و قطعا همکاری و تعامل اصناف با پلیس گره گشا و اصلاح کننده امور است.

وی ادامه داد: بدون امنیت هیچ کاری انجام نمیگیرد وامروزه اصناف وبازاریان در سایه امنیتی که تو سط نیروهای فداکار وشجاع انتظامی ایجاد گردیده با خیال راحت وآسوده خدمات خود را ارائه میدهند.

منصوری گفت: تعامل نیروی انتظامی و اتاق اصناف در شهرستان بسیار عالی است واین تعامل نتیجه همکاری وهمدلی نیروهای مخلص انتظامی  میباشد که در اجرای قانون وخدمتگزاری به بازاریان تلاشهای خود را بکار میبرند

درپایان رئیس اتاق اصناف شهرستانهای سیروان وچرداول ضمن قدر دانی از زحمات وتلاشهای شبانه روزی فرماندهی انتظامی شهرستان ونیروهای تحت امر با اهداء لوح تقدیر به به فرماندهان این نیرو تجلیل بعمل آورد

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز