فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

امنیت ایران اسلامی مرهون رشادت های نیروهای مسلح است

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۳:۵۶:۱۱
کد خبر: ۶۲۴۹۳۹
امنیت ایران اسلامی مرهون رشادت های نیروهای مسلح است
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:مسئولان آمریکا با بیان سخنانی واهی چون تروریست خواندن ایران و سپاه پاسداران سعی در تضعیف قدرت و روحیه نظام و مردم دارند در حالیکه مردم، مسئولان، نیروهای مسلح با همدلی و همبستگی و با اطاعت از منویات و فرامین هوشمندانه رهبری خدعه های دشمنان را خنثی می کند.
به گزارش برنا-ایلام; سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در آئین اعزام نخستین گروه از کاروان اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان ایلام اظهار کرد: آمریکا و ایادی وی در منطقه با شکست روز افزون داعش در عراق و سوریه و ناکام و عقیم ماندن نقشه های آنها اکنون در حال راه انداختن بازی دیگری در قالب جنگ روانی و تلاش برای تجزیه کشورهای یکپارچه و متحد است و این بازی را از اقلیم کردستان عراق شروع کرده است.

وی افزود: ایران اسلامی از همان بدو پیروزی انقلاب تاکنون با حفظ اتحاد، انسجام و همدلی و با تدابیر هوشمندانه و داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری و همراهی ملت و مسئولان در صف اول مبارزه با استکبار جهانی بوده و در طول این سال ها در برابر انواع هجمه ها، تحریم، تهدید و حتی جنگ نظامی و سیاسی مقاومت کرده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام یادآور شد: مسئولان آمریکا با بیان سخنانی واهی چون تروریست خواندن ایران و سپاه پاسداران سعی در تضعیف قدرت و روحیه نظام و مردم دارند در حالیکه مردم، مسئولان، نیروهای مسلح با همدلی و همبستگی و با اطاعت از منویات و فرامین هوشمندانه رهبری خدعه های دشمنان را خنثی می کند.

سردار حسینی با بیان اینکه امنیت ایران اسلامی مرهون رشادت های نیروهای مسلح از جمله سپاه است، تاکید کرد: این نهاد ارزشی از همان ابتدای تاسیس و شکل گیری تاکنون در عرصه های مختلف آموزش، بهداشت، امنیت، پروژه های عمرانی،محرومیت زدایی و حفظ وحدت و یکپارچگی نظام نقشی چشمگیر داشته و دارد.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی خود با تقدیم ۱۷ هزار شهید بیگناه حوادث تروریستی یکی از کشورهای قربانی تروریست است در حالیکه آمریکا و حامیانش با آموزش و حمایت های مالی، نظامی و تسلیحاتی محلی برای تربیت و رشد تروریست هایی چون داعش شده اند.

سردار حسینی در ادامه با اشاره به موضوع اردوهای راهیان نور گفت: دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا و مبارزه با استکبار بود که باید توسط نسل های کنونی سینه به سینه برای آیندگان نقل شود چرا که جنگ تحمیلی یک سند افتخار از رشادت های رزمندگان ایرانی در برابر متجاوزان بود.

 

نظر شما