کارگاه آموزشی رانندگان سرویس مدارس در ایلام برگزار شد

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۷:۴۶
کد خبر: ۶۲۵۳۳۰
کارگاه آموزشی رانندگان سرویس مدارس در ایلام برگزار شد
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام ازبرگزاری کارگاه آموزشی رانندگان سرویس مدارس باهمکاری پلیس راهور، اداره آموزش وپرورش ،دادگستری وسازمان تاکسیرانی باحضور ۳۰۰ نفر از رانندگان سرویس خبرداد.

به گزارش برنا-ایلام;سرهنگ" محسن ناصری  داشت: رویکردجدید پلیس برای سامان کردن ترافیک برمحور آموزش وفرهنگ سازی است ،آموزش این فرصت رافراهم می کندکه انسان توانمندی های خود را بشناسد و امکان استفاه از این استعدادها را نیز فرا گیرد. 

وی بابیان اینکه در سال گذشته خودروهایی که در قالب سرویس مدارس فعالیت داشته اند ضمن آموزش باتخلفات آنان نیز برخورد برخورد قانونی صورت گرفته است افزود :امسال نیز نسبت به آموزش رانندگان سرویس مدارس اقدام و توسط پلیس کنترل می شوند. 

وی خاطرنشان کرد: پلیس با سرویس های غیر مجاز و یا خودروهایی که فاقد برچسب مدارس و معاینه فنی و اقدام به سوار نمودن سرنشین اضافه می کنند بشدت برخورد و از فعالیت آنها جلوگیری می کند. 

ناصری " اضافه کرد:بر همین اساس برابر بند ۲۱۱۳ جدول جرائم راهنمایی و رانندگی انجام سرویس مدارس بدون داشتن مجوز لازم یا با وسایل نقلیه غیر مجاز در شهر های بزرگ و مراکز استانهامبلغ ۴۰ هزار تومان و سایر شهرستان های استان مبلغ ۳۰ هزار تومان پیش بینی شده است . 

وی با اشاره به اینکه برابر دستورالعملهای صادره ممنوعیتی برای خودروهای شخصی در قالب سرویس مدارس نیست عنوان کرد :خودروهای شخصی با مراجعه به سازمان تاکسیرانی می توانندبا دریافت برچسب نسبت به جابجایی دانش آموزان اقدام نمایند.  

سرهنگ ناصری با اشاره به بند ۲۱۵۷و ۲۱۶۲ جدول جرائم راهنمایی و رانندگی مبنی بر سوار نمودن سرنشین اضافه در خودروهای شخصی و عمومی عنوان کرد: سوار نمودن سرنشین اضافه در خودروهای شخصی و عمومی به ازای هر نفر مبلغ ۱۵۰/۰۰۰ هزار در مراکز استان ها و شهر های بزرگ و سایر شهر ها مبلغ ۱۰۰/۰۰۰ هزار ریال جریمه پیش بینی شده است. 

وی در پایان گفت: از رانندگان تقاضامندیم با پلیس راهنمایی و رانندگی که به جهت تسهیل در عبور و مرور در خیابان ها و میادین اطراف مدارس مستقر می شوند همکاری و از توقف های دوبله و یا توقف هایی که منجر به سد معبر می شوند جدا خودداری نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز