معاون فرماندار دهلران:

اختصاص پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تجهیز کتابخانه های دهلران

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۴:۴۳:۴۶
کد خبر: ۶۲۸۸۱۸
اختصاص پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تجهیز کتابخانه های دهلران
معاون فرماندار دهلران :ظرفیت بسیار مناسبی در کتابخانه های عمومی شهرستان دهلران وجود دارد که باید تلاش شود فضای آنها توسعه و از طرفی احداث کتابخانه تخصصی کودکان در این شهرستان باید در سال آینده در دستور کار قرار گیرد

به گزارش برنا-ایلام;محمد غلامی  در بازدید از کتابخانه های عمومی دهلران گفت: این اعتبار از محل تملک دارایی ها و توازن منطقه ای برای تعمیر ، تجهیز و تکمیل پروژه نیمه تمام کتابخانه سعدی و کتابخانه عمومی دشت عباس در سال 96 به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دهلران اختصاص یافته است.

وی افزود: ظرفیت بسیار مناسبی در کتابخانه های عمومی شهرستان دهلران وجود دارد که باید تلاش شود فضای آنها توسعه و از طرفی احداث کتابخانه تخصصی کودکان در این شهرستان باید در سال آینده در دستور کار قرار گیرد .

معاون فرماندار دهلران یادآور شد: کتابخانه های عمومی از بخش های مهم برنامه ریزی ملی هستند ، رشد فردی اعضای جامعه در گرو آنان است پس باید در سیاست گذاری ها و برنامه ریزی ها توسعه و عمران کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی چه در بخش عمومی و چه در بخش خصوص مد نظر باشد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دهلران نیز گفت: جهت ارتقاء کیفیت این فضاهای فرهنگی توجه به اعتبارات و افزایش اعتبارات نیاز است.

قدرت چراغی افزود: امیدواریم با توجه به استقبال بی شمار مراجعه کنندگان و از آنجایی که مهمترین مشکل کتابخانه های عمومی شهرستان محدودیت فضا است با پیگیری و تامین اعتبار بیش از پیش مورد عنایت قرار گیرد.

در شهرستان مرزی دهلران پنج باب کتابخانه عمومی و یک باب کتابخانه مشارکتی با 6 هزار نفر عضو و با 85 هزار جلد کتاب فعالیت دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز