فرمانده سپاه دهلران:

مرزداران دهلرانی سالروز عملیات محرم را گرامی می دارند

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۵:۳۲:۴۱
کد خبر: ۶۳۲۰۵۱
مرزداران دهلرانی سالروز عملیات محرم را گرامی می دارند
شهرهای دهلران و موسیان در دهم آبان ماه سال 61 و در عملیات محرم آزاد شدند و هر ساله آئین گرامیداشت این عملیات در دهلران با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

به گزارش برنا-ایلام;فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت: عملیات محرم که به صورت مشترک توسط سپاه و ارتش 10 آبان سال 61 در سه مرحله و با رمز یا زینب(س) در منطقه عملیاتی دهلران و موسیان و با فرماندهی شهید حسن باقری انجام شد، برای همیشه در تاریخ هشت سال دفاع مقدس می درخشد.

سرهنگ علی آبدونی با اشاره به حضور لشگرهای نجف اشرف، علی بن ابی طالب، 25 کربلا و امام حسین(ع) سپاه پاسداران در این عملیات افزود: آزادسازی ارتفاعات حمرین، آزادسازی منابع نفتی موسیان، اسارت سه هزار نفر از نیروهای دشمن، آزادسازی 500 کیلومتر از خاک میهن اسلامی و همچنین خارج شدن دهلران و موسیان از زیر دید تیر دشمن از مهمترین دستاوردهای این عملیات بود.

وی گفت: امسال آئین گرامیداشت این عملیات در شهر موسیان روز دوازدهم آبان ماه جاری ساعت 9 صبح در دژ مقاومتی شهر موسیان با حضور میهمانان کشوری و استانی و آحاد مختلف مردم برگزار می شود.

گفتنی استشهرستان مرزی دهلران یکی از شهرستان های جنوب استان ایلام است که یکی از آوردگاه های دفاع مقدس است و بارها شاهد تهاجم دشمن بوددر این شهرستان بیش از 10 عملیات کوچک و بزرگ به وقوع پیوست و نقش مردمان این دیار در دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز