فرماندار دهلران:

زمینه سازی اشتغال یک هزار نفر با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در دهلران

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۵:۴۰:۱۷
کد خبر: ۶۳۲۰۵۶
زمینه سازی اشتغال یک هزار نفر با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در دهلران
شهرستان دهلران با بیش از 68هزار نفر جمعیت در 228 کیلومتری ایلام قرار داشته با با بیش از 100 هزار هکتار اراضی کشاورزی قابل کشت 50 درصد محصولات کشاورزی استان ایلام را تامین می کند.

به گزارش برنا-ایلام;سید حسینعلی موسوی فرماندار دهلران در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان اظهار کرد: این طرح ها در زمینه های کشاورزی، مکانیزاسیون، صنایع دستی و گردشگری، خدماتی و کارگاه های کوچک هستند که در مجموع زمینه اشتغال بیش از یک هزار نفر را فراهم کرده اند و اعتباری بالغ بر 103 میلیارد ریال برای اجرای این طرح ها از تسهیلات بانکی اختصاص یافت.

فرماندار دهلران یادآور شد: در زمینه اجرای طرح های دولتی نیز پنج پروژه در قالب شبکه های آبیاری و زهکشی با سیستم های نوین در سطح بیش از هفت هزار هکتار با اعتبا ر830 میلیارد ریال اجرا شده است که زمینه افزایش تولید، اشتغال و صرفه جویی در منابع آبی موجب شده اند.

موسوی افزود: این شهرستان با توجه به تنوع آب و هوایی، دامی، ظرفیت های آب و خاک می تواند در اقتصاد مقاومتی نقش تعیین کننده ای ایفا کند.

وی به اقدامات و طرح های اجرا شده در حوزه اقتصاد مقاومتی اشاره و افزود: باید تلاش شود تا با برنامه ریزی زمینه بهره مندی هر چه بیشتر مردم شهرستان از طرح های اقتصاد مقاومتی فراهم شود.

فرماندار دهلران اطلاع رسانی در این زمینه را مهم دانست و گفت: متقاضیان در حوزه کشاورزی می توانند با ارائه طرح های خود از مزایای طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان بهره مند شوند.

موسوی اجرای این طرح ها را موجب رونق کار و تولید دانست و افزود: اقدامات سپاه پاسداران، کمیته امداد، فنی و حرفه ای و میراث فرهنگی در این حوزه بخوبی نشان از رغبت مردم و تلاش در جهت بهره مندی هر چه بیشتر از ظرفیت های شهرستان دارد.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز