فرماندار دهلران:

۳هزار میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان برای پتروشیمی دهلران هزینه می شود

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۳:۱۰:۴۰
کد خبر: ۶۴۴۷۶۱
۳هزار میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان برای پتروشیمی دهلران هزینه می شود
فرماندار دهلران در بازدید از پتروشیمی دهلران گفت:صندوق بازنشستگی نفت اجرای این پروژه را برعهده دارد که عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

به گزارش برنا-ایلام حسینعلی امیریبا اشاره به تامین خوراک پتروشیمی از ان جی ال 3100 دهلران  یادآور شد: بکارگیری نیروهای بومی در پروژه های شهرستان و بویژه پتروشیمی از مهمترین موضوعاتی است که به جد دنبال می شود و روند جذب نیروهای بومی در پتروشیمی در دستور کار قرار دارد.

فرماندار دهلران تولید اتلین و پروپیلن را از محصولات مهم این طرح ذکر کرد و افزود: با راه اندازی مجتمع پتروشیمی دهلران سالانه 650هزار تن اتیلن و 150 هزار تن پروپیلن تولید می شود.

موسوی با اشاره به ظرفیت های دهلران در حوزه های مختلف نفت و گاز،آب و خاک و کشاورزی افزود: متناسب با این ظرفیت ها پروزه های خوبی با اعتبارات کلان در این شهرستان در حال اجراست که ضمن رونق اشتغال و اقتصاد منطقه، موجب توسعه و پیشرفت بیش از پیش شهرستان و استان می شوند.

مجتمع صنایع پتروشیمی دهلران در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار در ۲۲ کیلومتری شهر دهلران ایجاد شده که هم اکنون فعالیت این پروژه در حال انجام است و خوراک این مجتمع از پالایشگاه گاز و گاز مایع ۳۱۰۰ واقع در چشمه خوش تأمین و با خط لوله ای به طول ۴۵ کیلومتر به پتروشیمی دهلران تحویل می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز