زئیس خانه مطبوعات ایلام:

۳۰آذر ماه، آخرین فرصت ارسال اثر به سوگواره اربعین در آیینه رسانه

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۱:۳۶
کد خبر: ۶۴۵۰۵۰
۳۰آذر ماه، آخرین فرصت ارسال اثر به سوگواره اربعین در آیینه رسانه
رئیس خانه مطبوعات ایلام، گفت: آخرین فرصت ارسال اثر به سوگواره اربعین در آیینه رسانه پایان آذرماه است و پس از این تاریخ امکان دریافت آثار وجود نخواهد داشت.

به گزارش برنا- ایلام،عبدالحمید کرمی،در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: آثار ارسالی به دبیرخانه سوگواره باید از طریق رایانامه به نشانی soogvare.arbaein٩٦@gmail.com و یا http://www.pressfestival.ir فرستاده ‌شوند.

وی، افزود: آثار ارسالی باید از ابتدای مهر ۹۵ تا پایان آبان ۹۶ در خبرگزاری‌ها، مطبوعات محلی و پایگاه‌های اطلاع‌ رسانی استان‌های خوزستان، کرمانشاه و ایلام منتشر شده و آثار بازنشر شده مورد پذیرش نمی شوند.

رئیس خانه مطبوعات ایلام محورهای سوگواره را  اربعین و دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران، اربعین و انسجام اسلامی، اربعین، امنیت و توسعه پایدار منطقه، اربعین در مسیر تاریخ، اربعین، عزت طلبی و آزادیخواهی،  اربعین، ایثار و شهادت ، اربعین، امر به معروف و نهی از منکر، اربعین و نماز و اربعین و گردشگری مذهبی عنوان کرد.

کرمی، افزود: زمینه‌های رقابت سوگواره در بخش های گزارش، مصاحبه و گفت و گو، مقاله، سرمقاله، یادداشت، عکس و طرح، خبر  و تیتر است و به برگزیدگان در هر زمینه ( مقاله، خبر، گزارش و ...) نفر اول هفت میلیون ریال همراه با لوح تقدیر و تندیس سوگواره، نفر دوم ٦ میلیون ریال همراه با لوح تقدیر و نفر سوم پنج میلیون ریال همراه با لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

وی، یادآور شد:  فایل عکس‌های ارسالی در صورت راه‌یابی آثار به مرحله نهایی باید (علاوه بر نسخه چاپی) به دبیرخانه دریافت آثار نیز ارسال شود.

رئیس خانه مطبوعات ایلام نشانی دبیرخانه سوگواره را خیابان پیروزی، مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات استان ایلام عنوان کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز