توضیحات پلیس درباره درگیری در روستای جلیزی ایلام۱۲پلیس مجروح شد

۱۳۹۶/۰۹/۱۶ - ۱۷:۲۲:۱۲
کد خبر: ۶۴۶۲۵۴
توضیحات پلیس درباره درگیری  در روستای جلیزی ایلام۱۲پلیس مجروح شد
فرمانده انتظامی دهلران در خصوص درگیری روستای جلیزی شهرستان دهلران شفاف سازی کرد.

به گزارش برنا- دهلران -سرهنگ "منوچهر  مکی"  اظهار داشت:اهالی روستایی جلیزی جهت تصرف زمین های کشاورزی منطقه که برابر اسناد  صادره از مراجع رسمی جزء املاک سازمان اتکا می باشند،  به قصد تصرف و تخریب وسایل سازمان اتکا برآمدند.

 سرهنگ  مکی تصریح کرد: فرمانده انتظامی شهرستان دهلران طی چندین جلسه جهت پیشگیری از وقوع هر نوع درگیری احتمالی با دعوت از اعضای شورای تامین، بزرگان، شیوخ روستای جلیزی و نماینده مرجع قضایی در محل سازمان اتکا به مردم اطلاع رسانی شد که حق تجمع غیرقانونی و اعمال خلاف قانون را ندارند  و مطالبات خود را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند .

 وی افزود : ماموران انتظامی شهرستان دهلران جهت برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از هرگونه حادثه  احتمالی به محل اعزام که در این راستا اهالی روستای جلیزی بدون هیچ گونه دلیل خاصی با پرتاب سنگ و  استفاده از چوب و چماق از انجام ماموریت پلیس جلوگیری کردند.

 فرمانده  انتظامی شهرستان دهلران یآداور شد: در این ماموریت تعداد 12 نفر از کارکنان انتظامی شهرستان دهلران توسط اهالی روستا که بیش از 700 نفر  بودند مجروح  و به مراکز درمانی اعزام شدند.

 سرهنگ مکی  در ادامه تصریح کرد: با هماهنگی و دستور ویژه دادستان شهرستان دهلران مبنی بر دستگیری منازعان و توقیف وسایل نقلیه، تعداد 15 نفر از عوامل درگیری با ماموران ، تعداد 10 دستگاه موتورسیکلت، 4 دستگاه تراکتور و 2 دستگاه خودرو سواری دخیل در درگیری  دستگیر و توقیف شدند.

 وی ادامه داد: تحقیقات جهت دستگیری محرکان اصلی و سایر مهاجمان و افرادی که  به ماموران حمله ور شده  و اموال سازمان اتکا  را تخریب  کرده اند در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی به انتشار خلاف واقع کلیپ ها و مطالب ارائه شده از طریق کانال های تلگرامی اشاره کرد و گفت: عامل اصلی انتشار از طریق پلیس فتا شناسایی و از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است.

سرهنگ مکی در پایان توصیه کرد که مردم پایبند به قوانین و مقررات باشند و از درگیری  و تجمع غیرقانونی خودداری و خواسته ها و مشکلات خود را با ارائه اسناد و مدارک لازم از طریق مراجع قانونی و قضایی پیگیری کنند و از فرافکنی در فضای مجازی توسط افراد سودجو و فرصت طلب اجتناب نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز