در نشست مجمع انتخاباتی هیئت هاکی استان ایلام;

رئیس هیئت ورزشی هاکی استان ایلام انتخاب شد

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۴:۰۴:۱۳
کد خبر: ۶۴۷۴۹۳
رئیس هیئت ورزشی هاکی استان ایلام انتخاب شد
رستمی با کسب 7 رای از 10 رای ماخوذه به عنوان رئیس هیئت هاکی استان ایلام انتخاب گردید

به گزارش برنا- ایلام ؛ در نشست مجمع انتخاباتی هیئت هاکی استان ایلام که صبح امروز در سالن اجتماعات فرهنگسرای جوان برگزار شد، محسن رستمی با کسب 7 رای از 10 رای ماخوذه به عنوان رئیس هیئت هاکی استان ایلام انتخاب شد.

در این مجمع که با تفویض اختیار ریاست فدراسیون بهروز حیدرزاده بعنوان رئیس مجمع ، جنگلی بعنوان نایب رئیس مجمع ، نمایندگان داوران ، ورزشکاران ، شهرستانها ودیگر اعضای مجمع در محل سالن اجتماعات فرهنگسرای جوان شهر ایلام برگزار شد .
حیدریزاده مدیر کلورزش وجوانان استان دراین مراسم اظهار داشت : نکات اخلاقی بسیار حائز اهمیت  در ورزش والخصوص هیئت هاکی استان وجود دارد منش ورزشکارانه است که بعنوان یکی از هیئت هائی میباشد که احترام و نماد اخلاق بعنوان الگو در سر لوح خود قرار داده است .
وی افزود : رؤسای هیئت های پیشین تلاش زیادی برای پیشرفت این رشته انجام داده وجا دارد از زحمات این عزیزان تشکر کنم زیراافتخاراتی در بخش بانوان توسط ورزشکاران 
وی افزود: حضور پور سعید در باشگاه های خارجی دیگر افتخاری است که هیئت هاکی استان بدست آورده است .
وی اضافه کرد : مهمترین عنوان که توسط بازیکنان این هیئت برای استان رقم خورد حضور ساسان حاتم نژاد بعنوان کاپیتان وسنگربان تیم ملی بزرگسالان کشور در بازیهای آسیائی بوده است واین از فضیلت منش پهلوانی واخلاق مداری است .
حیدرزاده با بیان اینکه سلامت بهترین واژه ی است که در ورزش مورد توجه قرار می گیرد گفت : خانواده ها در مرحله اول برای ایجاد سلامت فرزندانشان به سمت وسوی ورزش می آیند وسپس با کشف استعداد فردی آنان بدنبال ورزش قهرمانی می باشند.
رئیس مجمع یاد آور شد : فراز ونشیب در ورزش زیاد است ونمی توان گفت ورزش هاکی از این قاعده مستثنی است هاکی استان مزه این مقوله را چشیده واکنون در حال پیشرفت است که تیم هاکی بانوان استان در لیگ برتر با نبود حامی مالی و اسپانسر نایب قهرمان شدند .
پیش از این پور منتی ، منصور پور ، صمیمی ، خانم قبادی و ساسان حاتم نژاد سرپرستی هیئت بر عهده داشتند

 

نظر شما