مدیرکل اموال واملاک بنیاد مستضعفان استان ایلام خبر داد :

توزیع ۱۱۴۵ سبد غذایی برای رفع سوء تغذیه مادران باردار و شیرده در استان ایلام

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۸:۲۱
کد خبر: ۶۴۸۰۷۲
توزیع ۱۱۴۵ سبد غذایی برای رفع سوء تغذیه مادران باردار و شیرده در استان ایلام
در این سبد غذایی 15قلم کالای اساسی از جمله برنج، روغن، مرغ، حبوبات، عسل و آنچه که وزارت بهداشت اعلام کرده است که اگر مادر دارای سوءتغذیه مصرف کند از سوءتغذیه نجات خواهد یافت وجود دارد

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام ;یوسف فریادی زاده مدیرکل اموال واملاک بنیاد مستضعفان استان ایلام از توزیع سبد غذایی در بین مادران باردار و شیرده خبر داد و گفت: یکی از اقدامات بنیاد مستضعفان در راستای رفع سوءتغذیه مادران باردار و شیرده وجلوگیری از فلج اطفال تهیه و توزیع سبد غذایی بین این گروه از جامعه است.

وی افزود: شناسایی مادران توسط شبکه بهداشت، تهیه‌ سبد غذایی با بنیاد مستضعفان، توزیعِ آن با شبکه بهداشت و نظارت آن هم با بنیاد مستضعفان است.

مدیرکل بنیاد مستضعفان ایلام با اشاره به اینکه  این طرح از حدود ۳ سال پیش در کشور آغاز شده اظهار کرد: در سطح استان ایلام هم در هر ماه  سبدهای غذایی، بین مادران باردار و شیرده از یک ماهگی تا شش ماهگی توزیع می‌شود.

فریادی زاده با بیان این‌که توزیع سبد غذایی در کل کشور انجام می‌شود تصریح کرد: توزیع سبد غذایی در استان‌های محروم، بیشتر انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در این سبد غذایی 15قلم کالا از جمله برنج، روغن، مرغ، حبوبات، عسل و آنچه که وزارت بهداشت اعلام کرده است که اگر مادر دارای سوءتغذیه مصرف کند از سوءتغذیه نجات خواهد یافت.

وی درپایان گفت: این برنامه با همکاری بنیاد مستضعفان،، و مرکز بهداشت  انجام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز