در راستای همگانی کردن ورزش;

بزرگترین همایش پیاده روی خانوادگی درشهر ایلام برگزار شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۲:۱۲:۵۹
کد خبر: ۶۴۹۸۹۳
بزرگترین همایش پیاده روی خانوادگی درشهر ایلام برگزار شد
این همایش راس ساعت 7 صبح با حضور مقامات ارشداستان ، مدیرکل ورزش و جوانان ، دبیر فدراسیون ، شهردار ، اعضای شورای شهر ، برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام ؛ حیدرزاده مدیرکل ورزش وجوانان استان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: ورزش همگانی به ویژه پیاده روی یکی از اصلی ترین پایه های افزایش سطح سلامتی وپیشگیری از اسیب های جسمی وروانی میباشد که در افزایش نشاط وشادابی جامعه ارتباط مستقیم دارد.

وی افزود : بارها مقام معظم رهبری بر توسعه ورزش همگانی تاکید ویژه داشته ودر این راستا دولت از ابتدای مدیریتش بر توسعه ورزش همگانی در سطح استان سرمایه گزاری نموده است
 
مدیر کل ادامه داد : اداره کل ورزش و جوانان بسیار خرسند است که موفق شده و توانسته در استان ورزش را در سبد خانواده ها قرار دهد وبر اساس برگه های تعرفه موجود امروز بیش از یک صد هزار نفر از همشهریان عزیز در این همایش پیاده روی حضور پیدا کرده اند .
وی افزود : فرزندان این استان توانسته اند با حمایت مسؤلان ومردم ورزش دوست این خطه در میادین جهانی ، آسیائی وبین المللی پرچم سه رنگ کشورمان به اهتزاز در آورند وافتخاری دیگر در عرصه ورزش برای استان وکشور به ارمغان بیاورند .
در این همایش کلانتری معاون سیاسی امیتی استانداری حضور پر شور مردم در این همایش نشان از همبستگی وهمدلی مردم را عنوان کرد وگفت : همه ما از طریق سلامت می توانیم به اهدافمان برسیم وتنها راه سلامت ورزش همگانی است .
صادقیان شهردار ایلام افزود : برای ترویج فرهنگ ورزش همگانی در بین شهروندان بزودی در شهر ایلام جاده سلامت ساخته خواهد شد وهمچنین برای اینکه بانوان بتوانند به فعالیت ورزشی خود ادامه دهند پارک بانوان ساخته خواهد شد.
شهردار ایلام اضافه کرد : تعداد ورزشکاران افتخار آفرین استان هر روز بیشتر می شوند و در حد توان با همیاری اعضای شورای اسلامی شهر از قهرمانان و تیم های قهرمان حمایت خواهیم کرد .
شهردار ایلام در پایان گفت : برای اینکه همشهریان ایلامی بتوانند ورزش صبحگاهی انجام دهند مکان هائی در پارک های محله ای در نظر گرفته شده است .
در پایان این مراسم خودرو سواری پراید که جایزه ویژه این مراسم بود توسط مسئولین قرعه کشی وسویچ آن تحویل برنده قرار گرفت با اعلام مجری شبکه سه سیما دیگر جوایز در محل دفتر هیئت همگانی استان واقع در استادیوم جهان پهلوان تختی شهر ایلام قرعه کشی خواهد شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز