در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب;

جشنواره نخستین واژه آب در ایلام برگزار شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۱۲:۰۶
کد خبر: ۶۵۰۵۹۸
جشنواره نخستین واژه آب در ایلام برگزار شد
جشنواره نخستین واژه آب در بین دانش آموزان ایلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام مدیر کل حفاظت محیط زیست ایلام اظهار داشت: این جشنواره به منظور آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با موضوعات مختلف محیط زیستی به خصوص مساله آب و ترویج فرهنگ صرفه جویی آن با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست، آموزش وپرورش، آب منطقه ای، آب وفاضلاب شهری، آب و فاضلاب روستایی، اتاق بازرگانی و شبکه سازمان های مردم نهاد محیط زیستی در مدارس ابتدایی استان ایلام برگزار گردید.

"مازیار سلیمان نژاد" هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب، جلوگیری از هدر رفت این مایه حیاتی و روش های درست استفاده از آن برشمرد.
 
وی آب را یکی از اساسی ترین نیازهای بشر ذکر کرد وگفت: استان ایلام نیز با توجه به شرایط جغرافیایی و آب و هوایی دارای محدودیت هایی از نظر منابع آب است، از اینرو می طلبد دانش آموزان به مقوله صرفه جویی و مصرف بهینه آب توجه ویژه ای داشته باشند.
 
سلیمان نژاد تصریح کرد: کودکان می‌توانند با آموزش‌هایی که از این طرق آموخته‌اند در انتقال فرهنگ مصرف بهینه آب به خانواده ها تأثیر به سزایی داشته باشند و مصرف صحیح آب نهادینه می شود.
 
گفتنی است ارائه موضوعات مختلف آموزشی، فرهنگ سازی، مدیریت و مصرف بهینه آب توسط کارشناسان محیط زیست، آب منطقه ای و شبکه سازمان های مردم نهاد محیط زیستی استان و همچنین اجرای مقاله، شعر و نمایش توسط دانش آموزان با موضوع صرفه جویی در مصرف آب از جمله برنامه هایی بود که در جشنواره نخستین واژه آب به اجرا در آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز