همزمان در هفته پژوهش;

زنگ پژوهش در مدارس شهرستان آبدانان نواخته شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۵۰۶۰۴
زنگ پژوهش در مدارس شهرستان آبدانان نواخته شد
آئین نواختن زنگ پژوهش با حضورمعاون فرماندار مدیر آموزش و پرورش، امورعشایری و دانشگاه علمی کاربردی به صورت نمادین در دبیرستان حضرت زینب (س) شهر آبدانان برگزار شد.

به گزارش برنا-ایلام ;در این مراسم مرادخانی معاون فرماندار آبدانان طی سخنانی با اشاره به تاثیر گذاری پژوهش و فناوری در شکل گیری و پیشرفت تمدن کنونی جهان مهمترین عنصر فرایند تولید فناوری و نوآوری را پژوهش و تحقیق دانست.

ویبا اشاره به اینکه آبدانان زادگاه دانشمند هسته ای کشور همچون شهید داریوش رضایی نژاد ، شهید حاج صارم طهماسبی , علی جرایه و 217شهید گرانقدر می باشد از فرهنگیان و دانش آموزان خواست تا با الگوگیری از این عزیزان گام های بلندی را در درعرصه تحقیق و پژوهش و تولید علم و فناوری بردارند.

وی افزود : یکی از راه های دستیابی به علم جدید تحقیق و پژوهش است و تحقیق باعث افزایش علم ما و باعث ارتقاء سطح زندگی ما می شود.

معاون فرماندار آبدانان اظهار داشت: هفته پژوهش فرصت مناسبی برای آشنایی دانش‌آموزان با یافته‌های پژوهشی و اهمیت این مهم در زندگی است که باید از این فرصت استفاده کرد.

مدیر آموزش و پرورش آبدانان در این مراسم اظهار کرد: اگر ما بذر تحقیق را در زمین و یا ضمیر دانش آموزان بکاریم فرصت رشد برای گیاهان هرز همچون شک و شانس باقی نمی ماند و این افراد هیچ گاه پیروزی را مرهون شانس نمی دانند و برای موفقیت تلاش و برنامه ریزی می کنند.

رحمانی پور افراد محقق را آینده ساز معرفی کرد و گفت: محققان آینده را نمی پذیرند بلکه با بکارگیری تمامی راهکارها تلاش می کنند آینده را به بهترین نحو بسازند.

درادامه به دانش آموز نویسنده کتاب بیتا ,خانم کرد شکر بیگی و معلمان پژوهشگر آقایان نوریان ؛ مرادی و زارعی لوح تقدیر و هدایایی اهدا گردید . 

در پایان زنگ نمادین آغاز این هفته به صدا درآمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز