فرمانده انتظامی شهرستان ایلام:

سربازان وظیفه مهارت های فنی و حرفه ای با گواهینامه معتبر می آموزند

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۱:۴۴:۲۹
کد خبر: ۶۵۰۷۹۱
سربازان وظیفه مهارت های فنی و حرفه ای با گواهینامه معتبر می آموزند
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام:بنابر دستورالعمل قرارگاه مهارت آموزی ، پلیس کارکنان وظیفه را جهت آموزش و فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای کاربردی به این سازمان جهت شرکت در کلاس های آموزشی معرفی می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ حمید فتاحی گفت: در لبیک به تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا و تاکید سردار فرماندهی محترم ناجا بر مهارت آموزی فنی و حرفه ای و تشکیل قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه، پلیس با تعامل خوب با سازمان فنی و حرفه ای ایلام اقدام به اجرای این طرح کرد.

وی افزود: بنابر دستورالعمل قرارگاه مهارت آموزی ، پلیس کارکنان وظیفه را جهت آموزش و فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای کاربردی به این سازمان جهت شرکت در کلاس های آموزشی معرفی می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به فواید و کاربرد این طرح برای آتیه و زندگی شخصی کارکنان وظیفه گفت: کارکنان وظیفه در واحدهای مختلف پلیس با استعدادها و علائق خود از طریق معاونت آموزش به سازمان فنی حرفه ای ایلام معرفی و تحت آموزش قرار گرفته و درپایان برای آنها مدارک و گواهینامه معتبر حرفه ای صادر می شود.

وی یادآور شد: سربازان وظیفه بنابر نیاز زمانی آموزش، در حین خدمت با برنامه ریزی دقیق به کلاس های مربوطه اعزام و بدین ترتیب همراه با انجام خدمت مقدس سربازی موفق به اخذ یک مهارت حرفه ای و کاربردی می شوند.

سرهنگ فتاحی تصریح کرد: در شروع این طرح تعداد ۲۰ نفر از کارکنان وظیفه پلیس شهرستان ایلام برای فراگیری مهارت های فنی وحرفه ای بصورت رایگان تحت آموزش زیرنظر اساتید مجرب سازمان فنی حرفه ای قرار گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: کلاس های آموزش مهارت ها ی حرفه ای در رشته های مختلف بنابر استعداد و علاقه ی سربازان در رشته های برق، تاسیسات، نجاری، نقاشی ساختمان، آرایشگری، گچ کاری و... برگزار است.

سرهنگ فتاحی در پایان گفت: سربازان وظیفه سرمایه های آینده مملکت در پایان خدمت خود با یک مهارت حرفه ای کاربردی با گواهینامه معتبر وارد جامعه شده و برای اشتغال و تشکیل خانواده و کمک به پویایی وپیشرفت جامعه آمادگی کامل خواهند داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز