با ریاست فرماندار;

جلسه شورای عشایری شهرستان آبدانان برگزار شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۳:۴۰:۱۲
کد خبر: ۶۵۱۰۳۹
جلسه شورای عشایری شهرستان آبدانان برگزار شد
فرماندار آبدانان گفت:باید تمامی شرایط لازم جهت تامین مایحتاج عشایر فراهم شود.

به گزارش برنا-ایلام د رجلسه ای که با حضور مدیرکل امور عشایری استان برگزار گردیدعسگری فرماندار آبدانان اظهار داشت: به فرموده رهبر کبیر انقلاب عشایر ذخایر انقلاب هستند و همه ما می دانیم که این قشر پرتلاش در برهه های مختلف برای انقلاب جانفشانی کرده و همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده است که همین موضوع ضرورت خدمت هرچه بیشتر به این عزیزان کم توقع را دوچندان می کند.

وی با بیان اینکه عشایر نقش بسیار مهمی در تولید محصولات دامی نظیر گوشت و شیر دارند، اظهار داشت: باید تمامی شرایط لازم جهت تامین مایحتاج عشایر فراهم شود. 

فرماندار آبدانان هماهنگی و همدلی مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط برای فراهم ساختن بستر مناسب جهت حفظ فرهنگ عشایر و بهبود وضعیت زندگی این جامعه پویا را ضروری توصیف کرد و کوتاهی در این موضوع و عدم رفع به موقع مشکلات معیشتی آنان را سبب حاشیه نشینی در شهرها،صدمه بر تولید ،افزایش بیکاری و ناهنجاری ها در جامعه عنوان کرد.

در ادامه سلیمی مدیرکل امور عشایراستان ایلام ضمن تشکر از فرماندار شهرستان به سبب توجه ویژه ایشان به مشکلات عشایر گفت عشایر مردمانی بسیار زحمتکش و در عین حال کم توقع هستند و با کمترین امکانات بهترین محصولات را به جامعه عرضه می کنند.

وی عشایر را بخش جدایی ناپذیر طبیعت دانستند و آنان را بهترین محافظان محیط زیست بیان کرد.

سلیمی به تشریح موادی از آئین نامه ساماندهی عشایر پرداختند ورفع مشکلات عشایر را درگرو همکاری و همدلی همه دستگاهها دانستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز