انتخابات نماینده کارفرمایان در هیات حل اختلاف شهرستان چرداول برگزار شد

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۶:۴۶
کد خبر: ۶۵۴۷۸۱
انتخابات نماینده کارفرمایان در هیات حل اختلاف شهرستان چرداول برگزار شد
نوراله منصوری با کسب بیشترین آراء بعنوان نفر برتر انتخابات نمایندگان کارفرمایان در شورای هیئت حل اختلاف شهرستان چرداول برگزیده شد.

 

به گزارش برنا-ایلام ;شیروانی رئیس اداره تعاون ورفاه کار وامور اجتماعی چرداول اظهار داشت: لازمه جامه عمل پوشانیدن به برنامه ها و ماموریت های محوله در شوراهای حل اختلاف پشتیبانی کامل حوزه های قضایی توسط واحدهای اجرایی و ستادی اداره کل شوراهای حل اختلاف استان می باشد.

وی افزود:با توجه به صنعتی شدن جوامع و لزوم پیشرفتهای اقتصادی در سایه افزایش کارهای تولیدی و همچنین ازدیاد جمعیت و نیروی کار تعاملات بین کارفرما و کارگر در سالهای اخیر افزایش یافته است که بدیهی است با افزایش این تعاملات ، برخوردها وپاره ای مسایل و اختلافات نیز در محیط های کاری به وجود می آید که خوشبختانه در قانون کار مراجعی به عنوان هیات های حل اختلاف جهت رسیدگی به این امور پیش بینی شده است که در تسریع و احیای حقوق طرفین بسیار اثرگذار می باشند.

وی ،ضمن قدردانی از کارفرمایان خواستار تعامل بیشتر کارگری و کارفرمایی  با هدف پیشرفت اقتصادی هر چه تمام تر شهرستان شد و در خصوص جایگاه ایجاد تشکلات کارگری و کارفرمائی در شهرستان چرداول تاکید نمود.

در پایان این انتخابات که 6نفر نامزد نماینده کارفرمایان شرکت کرده بودند سه نفر اصلی به ترتیب نورالله منصوری-کیومرث گراوند-جهانبخش رستمی بیشترین آرا کسب وبعنوان اعضای اصلی انتخاب شدند

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز