سرهنگ ناصری:

کاهش ۲۵ درصدی تصادفات فوتی درونشهری در ایلام

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۵:۴۵
کد خبر: ۶۶۲۲۷۸
کاهش ۲۵ درصدی تصادفات فوتی درونشهری در ایلام
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت:براساس آمار پزشکی قانونی تصادفات فوتی در حوزه درون شهری در ۹ ماه اول سال جاری ۲۵ درصدی کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا -ایلام;از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ" محسن ناصری ،اظهار داشت: با عنایت پروردگار و تلاش شبانه روزی پلیس راهنمایی و رانندگی استان و همچنین همکاری خوب مردم فهیم و قانونمند استان خصوصا رانندگان عزیز ،در ۹ ماهه سال جاری تصادفات فوتی درون شهری نسبت مشابه به سال قبل ۲۵ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: همکاری و تعامل صمیمانه شهروندان با پلیس راهور در کاهش تصادفات نقش به سزایی دارد.

سرهنگ ناصری به عوامل کاهش وقوع تصادفات در سطح استان اشاره کرد و اگفت:کنترل و نظارت پلیس بر رفتار کاربران ترافیک،رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان ،انجام اقدامات فرهنگی توسط اداره آموزش و فرهنگ ترافیک این پلیس ، اصلاح نقاط حادثه خیز در معابر درون شهری و بازدارندگی قانون جدید از جمله عوامل و دلایل کاهش تصادفات می باشد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال با اجرای طرح های جامع و انضباطی ترافیکی و همچنین برخورد با تخلفات حادثه سازو موتور سیکلت سواران متخلف در دستور کار پلیس بوده است گفت:فرهنگ سازی و آموزش همگانی برای کاهش تصادفات نیز بسیارتاثیر گذار است.

رئیس پلیس راهنمای و راندگی استان ایلام در پایان با تشکر از همکاری خوب رانندگان با مأموران پلیس راهور و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی آنها ، ابراز امیدواری کرد و گفت:انشااله با تداوم اینگونه همکاری ها روز به روز شاهد کاهش تصادفات و تلفات در سطح استان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز