سرهنگ عالیپور خبر داد,

دستگیری باند سارقان حرفه ای مغازه/ کشف ۱۲ فقره سرقت مغازه

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۰۳:۴۶
کد خبر: ۶۶۲۷۵۱
دستگیری باند سارقان حرفه ای مغازه/ کشف ۱۲ فقره سرقت مغازه
فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از دستگیری باند سارقان حرفه ای مغازه و کشف ۱۲ فقره سرقت مغازه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام ;سرهنگ سعید عالی پور اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت مغازه در سطح شهر ایوان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این انتظامی قرار گرفت. 

وی گفت: با تشکیل اکیپ ویژه ای از کارآگاهان، پلیس آگاهی به صورت مستمر پیگیر موضوع شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان خاطر نشان کرد: پس از چند روز اقدامات پلیسی و عملیاتی و رصد اطلاعاتی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی سر نخ هایی از رد پای سارقان حرفه ای در این سرقت ها باز شد. 

وی تصریح کرد : مراقبت‌های نامحسوس پلیس، پرده از راز فعالیت این سارقان حرفه ای در سرقت مغازه ها و چگونگی سرقت هایشان برداشت. 

عالی پور یاد آور شد: با تلاش شبانه‌روزی ماموران و پیگیریهای مداوم کارآگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه سارقان شناسایی و تحت کنترل ویژه پلیس قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی در دو عملیات موفق پلیسی سارقان را دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده به ۱۲فقره سرقت مغازه اعتراف کردند. 

این مقام مسئول در پایان از شهروندان به ویژه کسبه خواست به هشدار های پلیس توجه جدی داشته باشند و مغازه های خود را به سیستم های ایمنی و هشداردهنده تجهیز نمایند .

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان  گفت : ۲ نفر از سارقان اهل و ساکن  استان همجوار بوده که با همدستی سارق دیگر که ساکن شهرستان ایوان بوده اقدام به سرقت مغازه ها می کردند و با توجه به سوابق متعدد کیفری که داشتند در زندان با هم دوست و این باند سرقت را تشکیل داده بودند .

وی در پایان گفت: متهمان این پرونده تحویل مقامات قضایی گردیدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز