معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام:

سلب اطمینان مردم از کیفیت کالا و استاندارد زنگ خطر است

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۵۰:۰۰
کد خبر: ۶۶۳۹۸۸
سلب اطمینان مردم از کیفیت کالا و استاندارد زنگ خطر است
معاون عمرانی استاندار: رعایت تقدم ایمنی و اصول استاندارد ، سلامت مردم را تضمین می کند.

به گزارش برنا- ایلام، احمد کرمی در جلسه کارگروه استانداردسازی گفت : در صدور مجوزهای واحدهای تولیدی و صنعتی توجه به رعایت استاندارد و بیمه ضروری است ،بنابراین متولیان  صدور مجوز دقت کنند شروع به کار واحدهای تولیدی مشروط به رعایت این دو اصل باشد.

 کرمی با اظهار اینکه  باید در مسیر توسعه همه جانبه گام برداریم و توسعه منهای کیفیت و رعایت اصول استاندارد نامطلوب و خطرآفرین است،گفت رشدی که توام  با کیفیت  باشد، مارا به هدف می رساند ومنجر به تولید و اشتغال می شود.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های نظارتی باید با بازدید ها و نظارت های مستمر بر واحدهای تولیدی و صنعتی،استانداردسازی کالاها را کنترل کنند ،ادامه داد: مردم نیزدرکنار مسئولین و بازرسین خود نیز باید ناظر باشند و تخلف ها را گزارش نمایند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی نیز در این جلسه گفت : استانداردسازی مصالح ساختمانی باید به طور خاص مورد توجه قرار گیرد و نیاز بیشتری به نظارت دارد، چون این موضوع با جان و مال مردم سروکار دارد.

همتی افزود:نشان استاندارد تلفیقی از علامت استاندارد و کد ده رقمی مندرج بر روی کالا  است و مصرف کنندگان می توانند اصالت علامت استاندارد کالا را با ارسال این کد  به شماره پیامک 10001517  استعلام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز