مدیر جهاد کشاورزی ملکشاهی

ایجاد کارگاه تولید قارچ خوراکی در شهرستان ملکشاهی

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۷:۰۹:۴۹
کد خبر: ۶۶۴۱۳۵
ایجاد کارگاه تولید قارچ خوراکی در شهرستان ملکشاهی
کارگاههای پرورش قارچ دکمه ای به طور مستقیم برای 8 نفر و به طور غیر مستقیم برای 15 نفر اشتغالزایی ایجاد نموده است که پیش بینی می شود ازاین تعداد کارگاه حدود 20 تن قارچ خوراکی به ارزش ریالی 160 میلیون ریال تولید و روانه بازار مصرف داخل و خارج شهرستان گردد.

به گزارش برنا-ایلام علی  حسینی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملکشاهی با اعلام این خبر گفت:  به دلیل موقعیت جغرافیایی و اقلیم مطلوب ونیز نیروی کار جوان  کارگاه تولید قارچ در شهرستان راه اندازی  گردیده است

 وی افزود: خوشبختانه این روند رو به افزایش است که در حال حاضر در شهرستان ملکشاهی 5 کارگاه پرورش قارچ دکمه ای با ظرفیت تولید 10 تن مشغول فعالیت هستند

. علی حسینی ادامه داد: کارگاههای پرورش قارچ دکمه ای به طور مستقیم برای 8 نفر و به طور غیر مستقیم برای 15 نفر اشتغالزایی ایجاد نموده است که پیش بینی می شود ازاین تعداد کارگاه حدود 20 تن قارچ خوراکی به ارزش ریالی 160 میلیون ریال تولید و روانه بازار مصرف داخل و خارج شهرستان گردد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملکشاهی در پایان گفت: در صورت تامین اعتبار در قالب طرحهای کوچک و زود بازده این تعداد تا پایان سال جاری تا 15 واحد قابل افزایش است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز