فرماندار:

تخصیص۲۳ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس دهلران

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۱:۱۳:۲۷
کد خبر: ۶۶۴۱۴۰
تخصیص۲۳ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس دهلران
فرماندار دهلران:همچنین از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان 23 میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز مدارس این شهرستان در نظر گرفته شده است

به گزارش برنا-ایلام;سید حسینعلی موسوی در نشست شورای آموزش و پرورش دهلران گفت: در شهرستان دهلران یک هزار و ۴۳۰ فرهنگی کار تعلیم و تربیت 9 هزار و ۳۲۷ دانش آموز را در 188 فضای آموزشی بر عهده دارند.

وی افزود: یکی از نیازهای ضروری در فضاهای اموزشی این شهرستان آسفالت محوطه مدارس بود که در همین راستا پنج میلیارد و 600 میلیون ریال در نظر گرفته شد.

فرماندار دهلران با اشاره به آسفالت 2 مدرسه در این شهرستان تاکید کرد: با تخصیص اعتبار جدید کار آسفالت محوطه چهار مدرسه دیگر در شهر دهلران انجام می شود.

موسوی یادآور شد: همچنین از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان 23 میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز مدارس این شهرستان در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای آموزش و پرورش دهلران اضافه کرد: سال گذشته بر اساس ضرورت و نیازمندی یک میلیارد ریال برای تعمیر و مرمت فضاهای آموزشی دهلران از محل کمیته برنامه ریزی هزینه شد.

امام جمعه دهلران نیز به نقش خطیر شورای آموزش و پرورش در پیشبرد امور اشاره و گفت: هم فکری شورا می تواند منجر به حل بسیاری از مشکلات شود.

حجت الاسلام سید محسن موسوی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: این تصمیم گیری ها باید در همه حوزه ها جهت رفع مشکلات آموزشی و پرورشی شتاب گیرد.

اجرای زنگ شورای آموزش و پرورش و بازدید از مراکز اختلالات یادگیری، مشاوره روان شناختی و مشاوره و راهنمایی آموزش خانواده از دیگر برنامه های هفته شوراهای آموزش و پرورش در دهلران بود.

24 تا 30 دیماه بعنوان هفته شوراهای آموزش و پرورش نامگذاری شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز