با ریاست فرماندار;

برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر در شهرستان آبدانان

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۵۵:۵۶
کد خبر: ۶۶۶۵۱۷
برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر در شهرستان آبدانان
جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان آبدانان با حضور امام جمعه و سایر اعضا به ریاست مجید عسگری فرماندار آبدانان در محل سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد.

به گزارش برنا-ایلام; عسکری فرماندار ابدانان در این جلسه اظهار داشت: امروز بعد ازگذشت 39 سال در دنیا به این نتیجه رسیدند که ایران هسته ای و ایران اسلامی بعنوان یک کشور قدرتمند در منطقه باید همه قبول کنند واین را حضرت امام (ره) پیش بینی کرده بود فرمودند که انقلاب اسلامی انفجار نور بود و الحمدالله ظلمات دنیای مادی با این انفجار نور به سوی ارزشهای الهی الحمدالله رهنمون شده است .

وی خاطرنشان کرد:درایام بزرگداشت دهه فجر باید اقدامات وعملکرد نظام وانقلاب در معرض افکار عمومی قرار بگیرد.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان افزود:اطلاع رسانی اقدامات دولت ونظام ومردمی نمودن جشن های دهه فجر رویکرد اصلی ستاد دهه فجر در سال جاری خواهد بود.

همچنین امام جمعه آبدانان در سخنانی به برکات انقلاب اسلامی در 39 سال گذشته و توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره و خواستار مردمی برگزار شدن جشن ها و تبیین اهداف و ثمرات انقلاب اسلامی به جوانان شدند .

حجت الاسلام والمسلمین حاجیلری برتبیین اهداف انقلاب اسلامی در قالب برنامه های دهه فجر به دانش آموزان و جوانان تاکید کرد و بر انجام امور طبق مقررات دینی و انقلابی تاکید نمود .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز