مدیرکل فرهنگ وارشاد ایلام:

یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان ایلام برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۲:۰۸:۲۷
کد خبر: ۶۶۹۵۲۵
یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان ایلام برگزار می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب ایلام از ۱۷ تا ۲۲ بهمن سال جاری همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز این استان خبر داد.

به گزارش برنا-ایلام،علی‌محمد نیاکان در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این استان، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری این نمایشگاه در مرکز استان فراهم‌شده است.

 وی، بابیان اینکه این نمایشگاه با حضور ناشران برجسته کشور و استانی همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، افزود: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی همچنین ١٠ محفل انس با قرآن کریم در شهرستان‌های استان در ایام آغازین ده فجر و ایام فاطمیه برگزار می‌شود.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، همچنین به برگزاری ١٠ نمایشگاه آثار هنرمندان در ١٠ شهرستان این استان اشاره کرد و گفت: ١٠ ویژه‌برنامه جشن انقلاب در ایام دهه فجر با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی شهرستان‌ها و برگزاری ویژه‌برنامه محفل شعر در شهرستان دره شهر از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

 محمد نیاکان، بیان کرد: در ایام‌الله دهه مبارک فجر بخش استانی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با اکران ٢٣ فیلم انتخابی در استان و همچنین نیز بخش استانی جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در مرکز استان و برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان شاخص استان در دهه فجر برگزار می‌شود.

 وی، در پایان خاطرنشان کرد: ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، تلاش می‌شود که با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری، دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی در زمینه فرهنگ و هنر به مردم ارائه شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز