معاون عمرانی استاندار:

تدوین بودجه شهرداری ها باید پاسخگوی توقعات مردم باشد

۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۲:۵۷
کد خبر: ۶۷۱۲۶۸
تدوین بودجه شهرداری ها باید پاسخگوی توقعات مردم باشد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: مهمترین وظیفه شوراها تدوین بودجه شهرداری ها است که در تدوین بودجه باید به گونه ای عمل کرد که ضمن پیش بینی منابع و درصد تحقق بالا، پاسخگوی توقعات مردم از شهرداری ها باشد.
 

به گزارش برنا-ایلام ;احمد کرمی در نشست با روسای شورهای شهر و شهرستان های استان ایلام، توسعه پایدار شهری را نیازمند حال و آینده شهرها عنوان کرد و افزود: پیشرفت های جامعه امروز چالش هایی را پیش روی مسئولین شهری قرار داده که اهمیت اجرای توسعه پایدار شهری را دوچندان میکند.
وی، نوع نگاه به مقوله توسعه پایدار شهری را نیازمند تغییر دانست و گفت: نیازهای شهرو جامعه شهری به گونه ای است که باید مدام در حال برنامه ریزی بود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام ادامه داد: شوراها دارای نقاط قوت و در برخی موارد نیازمند بازنگری هستند.
کرمی، مهمترین وظیفه شوراها را تدوین بودجه شهرداری ها عنوان کرد و ادامه داد: در تدوین بودجه باید به گونه ای عمل کرد که ضمن پیشبینی منابع و درصد تحقق بالا، پاسخگوی توقعات مردم از شهرداری ها باشد.
وی، خواستار برنامه ریزی صحیح برای ساماندهی ورودی شهرهای استان ایلام شد و تصریح کرد: ساختار اعتباری کشور در حال پیش روی به سمت اعتبارات غیر نقدی است و ما هم باید در این زمینه فعالیت های لازم را داشته باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در بخش دیگری از سخنانش خواستار افزایش کیفیت نیروهای شاغل در شهرداری ها شد و افزود: تا جایی که امکان دارد از استخدام بی رویه در شهرداری ها جلوگیری کنیم تا تامین اعتبارات و حقوق کارکنان شهرداری ها با مشکل مواجه نشود.
کرمی در پایان به کاهش بارندگی ها نسبت به مدت مشابه اشاره و خاطر نشان کرد: شهرداری ها باید در مورد تامین آب و جداسازی آب فضای سبز اقدام کنند و در شهرهایی که تصفیه خانه آب وجود دارد ما حاضریم برای استفاده از پساب تصفیه خانه ها مجوزهای لازم را اخذ کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز