معاون توسعه ی مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان ایلام;

بالغ بر ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات ۱۲ درصد در بین فرهنگیان توزیع گردیده است

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۵۱:۴۴
کد خبر: ۶۷۶۳۸۷
بالغ بر ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات ۱۲ درصد در بین فرهنگیان توزیع گردیده است
معاون توسعه ی مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گفت : طی سه سال اخیر در سرفصل مرابحه بالغ بر 560 میلیارد ریال تسهیلات 12 درصد در بین فرهنگیان توزیع گردیده است.
 به گزارش برنا- ایلام ، مهدی جمالی ، معاون توسعه ی مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان ایلام گفت : طی سه سال اخیر در سرفصل مرابحه بالغ بر 560 میلیارد ریال تسهیلات 12 درصد در پنج مرحله در بین فرهنگیان توزیع گردیده است.

وی افزود : در مرحله اول 250 میلیارد ریال ، مرحله دوم 12 میلیارد و 500 میلیون ریال با اولویت آسیب دیدگان سیل، مرحله سوم 110 میلیارد ریال و د مرحله چهارم 50 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شد.

جمالی در ادامه گفت : درمرحله پنجم 142 میلیارد ریال  تسهیلات مسکن و مرابحه شامل 1000 فقره تسهیلات مرابحه 100 میلیون ریالی و 97 فقره تسهیلات مسکن 500 میلیون ریالی برای مرکز استان و 400 میلیون ریالی برای سایر شهرستان ها با جمعیت کمتر از 200 هزار نفر در نظر گرفته ایم که کار استعلام و تعیین شعب به همراه اسامی همکاران واجد شرایط به مناطق و شعب بانک ملی در سراسر استان ابلاغ گردیده و بر اساس تفاهم با بانک ملی در طول 3 ماه،  کلیه تسهیلات به متقاضیان پرداخت می گردد.

گفتنی است،  مدت باز پرداخت تسهیلات مرابحه 36 ماهه و مسکن 120ماهه می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز