پیام تشکر و قدردانی سرپرست اداره کل روابط عمومی از خبرنگاران رسانه های گروهی استان

۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۲:۴۵:۳۷
کد خبر: ۶۷۷۲۳۲
پیام تشکر و قدردانی سرپرست اداره کل روابط عمومی از خبرنگاران رسانه های گروهی استان
یونس آزادی طی پیامی از زحمات و تلاش های خبرنگاران رسانه های استان در پوشش خبری برنامه ها و فعالیت های دهه مبارک مبارک فجر قدردانی کرد.

به گزارش برنا- ایلام، یونس آزادی طی پیامی از زحمات و تلاش های خبرنگاران رسانه های استان در پوشش خبری برنامه ها و فعالیت های دهه مبارک مبارک فجر قدردانی کرد. متن پیام سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری به شرح ذیل است:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ
... سوگند به قلم و آنچه مى ‌نویسند
زندگی انسان امروز، بیش از هر زمان دیگری مرهون تلاش فعالان عرصه‌ی خبر و اطلاع رسانی‌ست؛ آنانی که بدون هیچ چشمداشتی، آگاهی بخشی به جامعه را رسالت خویش قرار داده و با تراوش رنج، غم و شادی مردم از قلم متعهد خود، اهمیت" ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ" را عینیت می‌بخشند؛ انسان‌های آزاده‌ای که ضمن حفظ حرمت قلم، برای دستیابی به حقیقت و تولید و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند؛ همانگونه که خداوند در قرآن به قلم سوگند یاد می‌کند و این بیانگر رسالت پیامبرگونه‌ی این قشر عزیز است.
شما خبرنگاران عزیز، در دهه فجرامسال با تلاش شبانه روزی و همت خستگی ناپذیر خویش بر آن شدید تا برنامه‌ها، عملکردها، دستاوردها و خدمات دولت تدبیر و امید در استان ایلام را به اطلاع مردم برسانید و به نیکی،حق مطلب را ادا کردید.
می‌دانم، توصیف رسالتی که بر عهده گرفته‌اید، شکیبی وصف‌ناپذیر می‌خواهد که قلم و زبان را یارای ارج نهادن به آن نیست، لکن به پاس رسالت قلم و فعالیتهای صادقانه و کوشش‌های بی شائبه و بی دریغی که شما تلاشگران عرصه‌ی خبر و اطلاع رسانی مبذول داشته اید، همت والای شما در انعکاس اخبار و اطلاعات دولت تدبیر و امید و اطلاع رسانیِ خدمات جمهوری اسلامی در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، به جامعه را می‌ستایم و بر خود وظیفه می‌دانم از سعی و تلاش تمام خبرنگاران رسانه‌های استان(ایلام و مراکز شهرستان‌ها)، اعم از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، روزنامه های سراسری، سایت ها و پایگاه های خبری، مطبوعات محلی و فضای مجازی تقدیر و تشکر نمایم.
ضمن پوزش از کاستی‌ها و کمبودهای احتمالی امیدوارم همچون گذشته شاهد تداوم این همراهی و همکاری باشیم.
در پایان ضمن قدردانی مجدد از تک تک شما فرهیختگان و پیام آوران عرصه‌ی علم و دانایی، تندرستی، سعادت و موفقیت شما را، در سایه‌ی الطاف ایزد سبحان و در راستای اعتلای نام ایران اسلامی آرزو دارم.
یونس آزادی
سرپرست روابط عمومی استانداری ایلام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز