قاسم سلیمانی دشتکی در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان:

به عنوان استاندار تمام توان خود را برای ایجاد وحدت و همدلی و کمک به فرزندان استان در جهت پیشرفت و توسعه همه جانبه انجام خواهم داد

۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۰۸:۲۶:۵۵
کد خبر: ۶۷۷۵۰۸
به عنوان استاندار  تمام توان خود را برای ایجاد وحدت و همدلی و کمک به فرزندان استان در جهت پیشرفت و توسعه همه جانبه انجام خواهم داد
استاندار ایلام :در زمان جنگ تحمیلی قهرمانان وطن شهدا، ایثارگران و رزمندگان عزیز بودند و امروزه این قهرمانان ورزشی هستند که فرهنگ اسلامی ایرانی را در سراسر جهان گسترش می دهند.

 

به گزارش برنا-ایلام سلیمانی دشتکی در این مراسم اظهار داشت : استان ایلام قدمت هزاران ساله دارد و ریشه های تمدن ایران را باید در ایلام جستجو کرد و مردم ایلام همواره مرزداران ایران بوده اند و در این مورد شهره خاص و عام هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: استان ایلام دارای نعمت های الهی بسیاری است ، مرز 430 کیلومتری ایلام هم فرصت است و هم خطر ، که خطر آن را مردم ایلام با جان و دل خریدند و حالا نوبت استفاده از فرصت آن است.

وی با اشاره به اقبال روز افزون مردم برای تردد از مرز مهران خاطر نشان کرد: تردد زوار عتبات  از مرز مهران روز به روز بیشتر می شود و در اربعین حضور میلیونی مردم برای زیارت اربعین و تردد از مرز مهران فرصتی بی نظیر را برای استان به ارمغان آورده است. 

وی دیگر مزیت های استان را نعمت های مختلف خدادادی از جمله نفت،گاز ، کشاورزی ، آب های سطحی ، گردشگری و آثار تاریخی و فرزندان مستعد و با استعدادی دانست که دلاورانه از میهن اسلامی دفاع کردند و در شهادت طلبی و ایثارگری منحصر به فرد هستند.

استاندار ایلام بیان داشت: ایلام از لحاظ نیروی تحصیل کرده  نیز در سطوح بالای کشور است و در سراسر کشور مدیران ارزشمندی را معرفی نموده است و در سطح ورزشی نیز قهرمانان پرافتخاری دارد که ایران را در جهان سرافراز نموده اند.

قاسم سلیمانی دشتکی خاطر نشان کرد: قهرمانان ایلامی پرچم کشور و سرود ملی ایران را در اقصی نقاط جهان طنین انداز نموده اند و این کم ارزش تر از ایثارگری و رزمندگی در میدان های جنگ تحمیلی نیست.

وی بیان داشت: در زمان جنگ تحمیلی قهرمانان وطن شهدا، ایثارگران و رزمندگان عزیز بودند و امروزه این قهرمانان ورزشی هستند که فرهنگ اسلامی ایرانی را در سراسر جهان گسترش می دهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: تلاش قهرمانان برای حضور در میدان های بین المللی و جهانی اگر همراه با اخلاق ، مردم داری و روحیه پهلوانی ، می تواند اقبال عمومی را به همراه داشته باشد همچون جهان پهلوان تختی که نه فقط در میادین ورزشی افتخار آفرینی کرد بلکه در میان مردم و کمک به آنان و دفاع از مظلومان نیز به عنوان یک پهلوانی ملی ایفای نقش نمود که این مهم باعث شد که مردم او را از دل و جان دوست داشته باشند و به وی افتخار کنند. 

استاندار ایلام تأکید کرد : اگر در کنار این همه افتخاراتی که در سطح جهانی و ملی کسب کرده ایم در درون استان هم با هم خوب باشیم و خصوصیات ارزشمند فرهنگی را برجسته نماییم و اگر در کنار افتخارات ملی تلاش کنیم تا قهرمانان داخلی استان را حمایت کنیم و  در روابط بین خانواده ها و برخوردهای بین اطرافیان و نخبگان و مدیران با نگاه مثبت  رفتار کنیم ، امیدوار خواهیم بود که استانی بی نظیر را با توجه به ظرفیت های بالای استان بسازیم .

قاسم سلیمانی دشتکی اضافه کرد: اگر تا به حال با مقاومت در برابر مشکلات و کنار گذاشتن حاشیه ها و استفاده از ظرفیت های بی نظیر استان عمل کرده بودیم، ایلام اکنون گلستان شده بود و نفع آن به مردم رسیده بود و به یک استان مهاجرپذیر تبدیل شده بود.

وی گفت: بنده به عنوان استاندار اعلام می کنم تمام توان خود را برای ایجاد وحدت و همدلی و کمک به فرزندان استان در جهت پیشرفت و توسعه همه جانبه انجام خواهم داد و اگر همه ی مردم دست به دست هم داده و با وحدت و همدلی حرکت کنیم ایلام را به یک استان منحصر تبدیل خواهیم کرد.

این مقام مسئول ورزشکاران را افتخار استان دانست و تصریح کرد:  انشاء الله با همراهی قهرمانان و همه مردم نسبت به رشد استان اقدام خواهیم نمود چرا که ظرفیت های بی نظیری در استان وجود دارد و استفاده نیروی انسانی کارآمد از این ظرفیت ها می تواند ترکیب عالی را برای پیشرفت فراهم آورد.

 لازم به ذکر است در پایان این مراسم از ورزشکاران برگزیده که در رقابت های آسیایی و جهانی افتخارآفرینی کرده اند، تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز