حمایت خبرنگاران از انتصاب مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۷:۵۱:۱۲
کد خبر: ۶۷۸۶۱۸
حمایت خبرنگاران از انتصاب مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد
جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام با انتشار بیانیه ای خطاب به مسئولان، از انتصاب فرزند یکی از شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام قدردانی کردند.

 

به گزارش برنا-ایلام ;متن کامل این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادران ارجمند و فرهیخته آقایان:

صالحی؛ وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

سلیمانی دشتکی؛ استاندار محترم ایلام

حسن انتصاب آقای #عمران_خودآموز به عنوان #مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان #ایلام موجب خرسندی اصحاب رسانه و #مطبوعات استان ایلام شد.

بر این باوریم، وی با استفاده از تجربیات گرانبهای خود در طول خدمت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آشنایی با دغدغه های اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان؛ از انتصابات شایسته آن عزیزان در حوزه فرهنگ به شمار می آید.

ما اصحاب رسانه استان معتقدیم، خودآموز به عنوان یکی از فرزندان #شهداء گرانقدر انقلاب اسلامی با تکیه بر تجربیات گذشته و نیروی جوانی می تواند در کنار مجموعه فرهنگ و هنر استان نقش مثبتی را ایفا نماید.

روزنامه نگاران و اصحاب رسانه استان ایلام، هیچگاه حمایت ها و هدایت های ایشان در دوران عسرت را از یاد نبرده و در کنار ایشان، در راستای وحدت و یکپارچگی حوزه فرهنگ تلاش مضاعف خواهند نمود.

نویسندگان و خبرنگاران ایلامی بر این باورند، که خودآموز با حمایت مسئولان ارشد حوزه فرهنگ و با حرکت در مسیر قانون، استفاده از توان نخبگان فرهنگی و هنری و  ظرفیت رسانه ها، طرح نوینی از مدیریت را در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام رقم خواهد زد.

در پایان لازم میدانیم از حسن اعتماد شما به این فرزند زاگرس کمال قدردانی را داشته باشیم.

با کمال احترام

جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز