معاون وزیر فرهنگ وارشاد:

فرهنگ و هنر ایرانی در جهان می‌درخشد/ بار سنگین مقابله با تهاجم فرهنگی بر دوش اهالی فرهنگ

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۰۲:۲۸
کد خبر: ۶۷۹۰۰۸
فرهنگ و هنر ایرانی در جهان می‌درخشد/ بار سنگین مقابله با تهاجم فرهنگی بر دوش اهالی فرهنگ
معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،گفت: زیرساخت‌های فرهنگی در استان ایلام باید برای استفاده هنرمندان و جوانان این سرزمین در راستای تداوم فرهنگ ایرانی و اسلامی فراهم و مهیا شود.

به گزارش  برنا- ایلام،دکتر سید هادی حسینی، معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز (٢٩ بهمن) در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، اظهار کرد: توجه به زیرساخت‌های فرهنگی در استان ایلام به‌منظور حضور هنرمندان لازم است.

 وی، با قدردانی از تلاش های علی محمد نیاکان مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: ایلام به‌ظاهر استان کوچکی است اما ظرفیت‌های بسیار خوب ادبی و فرهنگی در این استان وجود دارد.

  سید هادی حسینی، با تبریک به عمران خودآموز به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: ایشان کار سختی در پیش دارند و بایددر جهت اعتلای فرهنگ و هنر استان تلاش مضاعف نمایند.

 وی، بابیان اینکه در عرصه فرهنگ و هنر پرچم فرهنگ و هنر ایرانی در سطح جهان بالاست تصریح کرد:در عرصه فرهنگی و هنری چیزی کم نداریم و باید بستر لازم برای احداث زیرساخت‌ها و بویژه فرهنگسرا در این استان را فراهم کرد.

 معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،گفت: بار سنگین مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان بر دوش اهالی فرهنگ و هنر است که بین اصالت، تاریخ، ادب و فرهنگ ما فاصله ایجاد نشود.

 حسینی، با اشاره به اینکه مردم ما حق بهترین‌ها رادارند و وظیفه دولتمردان است که این زمینه را فراهم کنند ابراز کرد: اینکه بعد از انتخابات همه به فرد منتخب کمک کنند باید در کشور به همت اهالی فرهنگ و هنر به یک فرهنگ تبدیل شود.

 وی، بابیان اینکه همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم و همه باید کمک کنیم که این کشتی به‌سلامت به مقصد برسد، تصریح کرد: استان ایلام در سر راه عتبات عالیات قرار دارد و باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

 حسینی در پایان خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام لطفی نماینده ولی‌فقیه در استان ارتباط بسیار خوبی با حوزه‌ی فرهنگ و هنر استان داشته است و از ایشان تشکر می‌کنم و امیدوارم این حمایت ادامه داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز