استاندارایلام:

چرا با کسی که شمار زیادی از کشورهای جهان را درمقابل ایران قرارداد کاری ندارند؟

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۵۲:۴۷
کد خبر: ۶۷۹۰۶۰
چرا با کسی که شمار زیادی از کشورهای جهان را درمقابل ایران قرارداد کاری ندارند؟
استاندار ایلام:یک تریبون دار حرفی می‌زند که حرف ارازل و اوباش است. (به نظر می رسد این سخن به واژه مورد استعمال آقای زمانی امام جمعه جوان مهران باشد) و خدایی ناکرده با شنیدن این واژه این فکر به ذهن آدم متبادر میشود که نکند این فرد با ارازل و اوباش حشر و نشر داشته و یا دارد که واژه های آنان بر وی اثر گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام;استاندار ایلام در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام که با حضور معاون وزیر فرهنگ وارشاد برگزار شد به حاشیه سازی های اخیر برخی از ائمه جمعه استان در هفته گذشته پاسخ داد.

قاسم سیلمانی دشتکی در این مراسم که که اصحاب فرهنگ وهنر ورسانه حضور داشتند اظهار داشت: پیامبر ما هر کاری را با بسم ا... الرحمن الرحیم آغاز می کرد عبارتی که با اشاره به رحمانیت خداوند، آن را ویژه مومنان می داند و بعد از آن خداوند رحیم که در آن اشاره به بخشش نعمات به تمام مخلوقات و انسان ها دارد که شامل مومنین و کفار نیز می شود.

وی افزود: ما به امام علی (ع) اقتدا می کنیم که در حکومت شهره است و بعداز رحلت پیامبر خلافت را از وی غصب کردند و ایشان 25 سال سکوت کرد تا اقبال مردم دوباره به سوی وی بود و حکومتی را ایجاد کرد که در عدالت و کارآمدی بی نظیر بود.

وی اضافه کرد: انقلاب ما هم که با رهبری امام راحل (ره) و انسجام امت شکل گرفت؛ امامی که همه چیز را رأی مردم می دانست و توانست به همت مردم انقلاب را از همه ی مخاطرات عبور داده و بعد از ایشان نیز رهبر انقلاب توانستند نظام را حفظ نمایند و ایشان نیز تأکید فراوان به رأی و نظر مردم دارند و تمام دولت ها را حمایت نمودند و هیچ دولتی نبوده که از حمایت رهبر معظم انقلاب بهره نبرده باشد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه تمام روسای جمهور نیز بعد از رأی مردم، مورد تنفیذ رهبری قرار گرفتند ,گفت:ایشان همواره رأی و نظر مردم را مقدم بر هر چیز می شمردند.

وی گفت :چگونه است که عده ای حرف های دوگانه می زنند و فرهنگ اصیل ایرانی، اسلامی را که همواره به دنبال تعامل با دیگران و جذب حداکثری بوده است را به گونه ای دیگر تفسیر نموده و در تقابل با همه ی دنیا قرار می دهند.

استاندار اظهار داشت:چرا رییس جمهوری که مورد تنفیذ مقام معظم رهبری بوده و برای اولین بار لفظ امام را برای رهبر کبیر انقلاب به کار برد باید مورد هجمه‌ قرار بگیرد؟ ولی کسی که شمار زیادی از کشورهای جهان را درمقابل ایران قرارداد  و به دنبال قطع‌نامه‌دان بود کسی با او کار ندارد؟

وی گفت:یک تریبون دار حرفی می‌زند که حرف ارازل و اوباش است. (به نظر می رسد این سخن به واژه مورد استعمال آقای زمانی امام جمعه جوان مهران باشد) و خدایی ناکرده با شنیدن این واژه این فکر به ذهن آدم متبادر میشود که نکند این فرد با ارازل و اوباش حشر و نشر داشته و یا دارد که واژه های آنان بر وی اثر گذاشته است.

وی افزود:جمعه پیش، بنده در صف اول نماز جمعه شهرا یلام بودم و دیدم که امام جمعه محترم محترمانه سخنان رئیس جمهور را نقد کرد؛ انتقاد آزاد است و هر کسی میتواند انتقاد کند اما در یکی از شهرستان ها، یک نفر از واژه ی نامأنوسی استفاده میکند که از تکرار آن در این تریبون شرم دارم.

قاسم سلیمانی گفت:آیا تکرار حرف‌های ارازل و اوباش جزء فرهنگ اسلامی است؟ چرا بایدافرادی که دارای تریبون هستند، در تریبون حرفی بزنند که مضحکه‌ی شویم؟

 استاندار دربخش پایانی سخنان خود گفت:ما با آمریکا روبرو هستیم و نیاز به وحدت داریم و لازم است مخالف و منتقدان را با نظام همراه کنیم. چرا به شکلی عمل کنیم که به وحدت خدشه وارد شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز