خودآموز:

حوزه ی هنری مرجع مناسب برای حضور هنرمندان است

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۹:۰۱
کد خبر: ۶۸۰۳۳۳
حوزه ی هنری مرجع مناسب برای حضور هنرمندان است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: حوزه هنری در مسیر خود ودر تعامل با حوزه فرهنگ وهنر یک مرجع مناسب برای حضور هنرمندان است.

به گزارش برنا- ایلام،عمران خودآموز،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیداربا مدیر حوزه هنری ایلام اظهار کرد: تعامل ویژه‌ در دوره مدیریت آقای نیاکان با حوزه ی هنری استان صورت گرفته که در دوره مدیریت جدید این مسیر نیز ادامه دارد.

 وی،با بیان اینکه نهادهای فرهنگی در نهایت یک رسالت مشترک را عهده دار هستند افزود: شاید تقسیم کار صورت گرفته باشد اما ادارات فرهنگی در نهایت یک مسیر مشترک را طی می کنند.

خودآموز،یادآور شد:حوزه هنری رسالت بزرگی را بر عهده داردونقش بسزایی در تصمیمات فرهنگی هنری استان ایفاء نموده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام،با اشاره به اینکه از جزیره ایی بودن برنامه ها خودداری شودافزود: با برگزاری نشست های مشترک وتعامل بیشتر در جهت اجرای برنامه های فرهنگی هنری هدفمندتر گام برداریم.

مدیر حوزه هنری ایلام، نیزبا آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه ریزیهای مدون ومستمر را راهی برای ارتقاء فرهنگ و هنر استان دانست.

محمد علی قاسمی،خواستار توجه ویژه مسوولان در خصوص اعتبارات فرهنگی هنری شدو الفبای بهره گیری از امکانات هر استان را بحث فرهنگ عنوان کرد.

وی اظهار کرد:حوزه فرهنگ دارای شاخصه های مشخصی است و باید بر اساس این شاخصه ها دراین مسیر گام برداشت.

مدیرحوزه هنری ایلام،ابراز امیدواری کرد،با هم اندیشی وتعامل،بستر لازم برای حضور هنرمندان و ارائه فعالیتهای فرهنگی هنری بیش از پیش فراهم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز