معاون استاندار:

نامه های داخلی بانک ها که مغایر با الزامات اقتصاد مقاومتی باشند، قابلیت اجرا ندارند

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۹:۲۶
کد خبر: ۶۸۱۸۱۱
نامه های داخلی بانک ها که مغایر با الزامات اقتصاد مقاومتی باشند، قابلیت اجرا ندارند
معاون اقتصادی اسناندار گفت:تلاش ما فعال نمودن و راه اندازی واحدهای تولیدی است و با مصوباتی که در جلسات داریم با کاهش جرایم و کمک به تعیین تکلیف تسهیلات دریافت شده توسط واحدهای تولیدی به دنبال رونق تولید هستیم.

به گزارش برنا- ایلام ؛ ایوب درویشی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید افزود: تلاش دولت بالا بردن رونق تولید است و در این راستا تسهیلات خوبی نیز برای واحدهای تولیدی کوچک و متوسط در نظر گرفته شده است و بانک ها تلاش کنند نسبت به جذب این تسهیلات اقدامات لازم را صورت دهند. 
این مقام مسئول همچنین به واحدهای تولیدی توصیه کرد از ظرفیت هایی که در خصوص معافیت های مالیاتی و بخشودگی جرایم تسهیلات مصوب می شود نهایت استفاده را صورت دهند، چرا که در صورت عدم اجرای این مصوبات، تمام جرایم و تعهدات را باید به صورت عادی پرداخت کنند.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تصریح کرد: در این جلسات به دنبال رفع مشکلات و قرارهای قضایی که برای واحدها صادر شده نیز بوده ایم تا بتوانیم از راکد شدن برخی از واحدهای تولیدی جلوگیری نماییم و افراد تلاش کنند با برنامه ریزی مناسب نسبت به فعال نمودن واحدها و کسب درآمدهای مناسب اقدام نمایند.

 

نظر شما