سرهنگ جمالی خبرداد:

دستگیری عامل هتاکی به یکی از شعرا در اینستاگرام

۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۵:۰۹:۰۵
کد خبر: ۶۸۳۵۱۹
دستگیری عامل هتاکی به یکی از شعرا در اینستاگرام
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری فردی که با راه اندازی صفحه ای در اینستاگرام اقدام به هتاکی نسبت به یکی از شاعران در ایلام کرده بود خبر داد.

به گزارش برنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس سرهنگ علی جمالی اظهار داشت : با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و طرح شکایتی مبنی بر اینکه مدتی است در شبکه های اجتماعی اینستاگرام از طرف اشخاصی ناشناس با ایجاد صفحه ای جعلی منتسب به وی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی کرده و با ایجاد تحریف در شعرها و فرستادن پیام هایی برای خود و خانواده اش برای آنان ایجاد مزاحمت می کند ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

 

وی عنوان داشت: با هماهنگی مراجع قضایی و با تلاش شبانه روزی مأموران این پلیس و با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و تخصصی، متهم که یک خانم ۲۳ ساله بود شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.

رئیس پلیس فتا ایلام ادامه داد: متهم در بازجویی های خود علت و انگیزه کار خود را مشکلات و درگیری های قبلی و حس انتقام جویی از شاکی عنوان کرده و عنوان داشت که ایشان قبلاً استاد وی در دانشگاه بوده و در امتحانات پایان ترم به وی نمره نداده است.

 سرهنگ جمالی با اشاره به اینکه هرگونه مزاحمت و جعل عنوان در فضای مجازی جرم محسوب می شود و کاربران حتماً قبل از هر فعالیتی در فضای مجازی قانون جرایم رایانه ای را مطالعه کنند اظهار داشت: پلیس فتا آمادگی مقابله با جرایم رایانه ای را دارد و از عموم مردم درخواست داریم در صورت مواجهه با موارد مشابه و سایر جرایم رایانه ای مراتب را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس های مردمی گزارش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز