با حضور مسئولین استانی:

اولین المپیاد ورزش همگانی در ایلام افتتاح شد

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۹:۲۴
کد خبر: ۶۸۴۱۱۷
اولین المپیاد ورزش همگانی در ایلام افتتاح شد
صبح پنج شنبه ١۰ اسفند ماه , اولین المپیاد ورزشی همگانی استان ایلام شامل , شوت بستکبال , والیبال سه نفره , داژبال , طناب کشی , طناب زنی , دارت , پنالتی هدفمند و ورزشهای بومی محلی در سالن شهدای قلاویزان شهر ایلام افتتاح شد.

به گزارش برنا- ایلام ؛ محمد نوذری معاون سیاسی استاندار ایلام در این مراسم اظهار داشت : نگاه دولت تدبیر و امید به حوزه جوانان خاص و ویژه است و فراهم نمودن زمینه نشاط و پویایی در بین نسل جوان تاکید فراوان دارند.

وی افزود : حوزه ورزش در استان از جایگاه مناسبی در بخش های مختلف در زمینه زیرساخت ها برخوردار است از این رو نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان استفاده بهینه از این اعتبارات تاکید دارد.
وی گفت : برای اینکه استعدادهای ورزشی در استان شناشایی شود لازم است برگزاری این نوع مسابقات در اولویت ورزش و جوانان استان ایلام قرار گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان  در این مراسم گفت : در راستای توسعه ورزش همگانی در نقاط مختلف استان بخصوص شهرستان ها باید تلاش کنیم رقابت های سالمی بین ورزشکاران به نمایش گذاشته شود.
بهروز حیدر زاده خاطر نشان کرد: با توجه به کسب مدال های مختلف ورزشی در استان توسط ورزشکاران پیش بینی می شود سال اتی نیز شاهد موفقیت های بیشتر برای استان و کشور باشیم.
وی در ادامه گفت : با توجه به اینکه سال اینده ورزشکاران استان در رقابت های اسیایی حضور دارند امیدواریم پرچم جمهوری اسلامی همچنان در جهان برافراشته شود.
لازم به ذکر است ، دانشگاه ازاد ایلام ، سالن قلاویزان ، سالن بستکبال مجموعه ورزشی قلاویزان و دانشگاه ایلام به مدت یک روز میزبان رقابت بین این ورزشکاران خواهند بود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز