شنبه زاده خبر داد:

نوروزگاه‌های ایلام آماده استقبال از مهمانان نوروزی

۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۹:۰۴
کد خبر: ۶۸۴۲۵۷
نوروزگاه‌های ایلام آماده استقبال از مهمانان نوروزی
مدیر کل گردشگری میراث فرهنگی ایلام گفت; با توجه به اهمیت حقوق شهروندی و صیانت از آن، حتما باید در همه شهرستان‌ها یک نفربعنوان مسئول پیگری فرم‌های نظرسنجی از گردشگران ، به دبیرخانه ستاد سفر معرفی شود.

به گزارش برنا-ایلام; عبدالمالک شنبه‌زاده اظهار کرد: مدیران شهرستانها باید ضمن ارتباط موثر با ائمه جمعه و فرمانداران محترم شهرستان مربوطه و هماهنگی با دستگاه‌های عضو ستاد، نسبت به  تشکیل جلسات وصدور احکام اعضاء  با امضاء فرماندار اقدام  کنند.

وی گفت:  دبیرخانه ستاد ، طی مکاتبه با تمامی دستگاههای عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان، برنامه ریزی و اقدام لازم را در خصوص برگزاری افتتاحیه و مانور مشترک اعضای  ستاد انجام خواهد داد.

شنبه زاده با تاکید بر اینکه مدیران شهرستانهای تابعه دراسرع وقت نسبت به اعلام کلیه نیازمندیهای خود اقدام کنند، از برپایی نوروزگاه تمام شهرستان‌ها خبر داد.

وی گفت: با توجه به اهمیت  حقوق شهروندی  و صیانت از آن، حتما باید در همه شهرستان‌ها یک نفربعنوان مسئول پیگری فرم‌های نظرسنجی از گردشگران ، به دبیرخانه ستاد سفر معرفی شود.

وی بر تشدید بازدیدهای نظارتی مشترک و کنترل خدمات با حضور نمایندگان دستگاههای ذیربط(اماکن نیرو ی انتظامی، تعزیرات، بهداشت ، بازرگانی و پایانه ها  و حمل و نقل) و بازدید از نمازخانه های بین راهی و سرویس های بهداشتی تاکید کرد و گفت: معاونت صنایع دستی باید نسبت به برنامه ریزی در خصوص برپایی نمایشگاههای معرفی سوغات و محصولات صنایع دستی استان و برپایی سیاه چادر  و همچنین بازدید گردشگران از کارگاههای صنایع دستی در ایام نوروز اقدام کند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان ایلام بر رفع نواقص تابلوهای جاذبه های گردشگری  استان و نصب کارتن پلاست برای جهت یابی موزه ها در شهرایلام،  تا قبل از نوروز تاکید کرد و گفت: باید در بنرهای ورودی شهرستانها اطلاعات مورد نیاز گردشگران( مراکز اقامتی، جاذبه های شاخص ،شعار استان، شماره تلفن های ضروری و…) درج شود.

شنبه‌زاده بر آماده سازی و پاکسازی و ترمیم محوطه های تاریخی استان قبل از نوروز و برپایی سفره هفت سین و نصب بنر خوش آمدگویی در تاسیسات گردشگری تاکید کرد.

تهیه چاپ کتابچه راهنمای گردشگری شهرستان‌ها،استقرار راهنما در کانون های جمعیتی و دیگر مراکز درج تماس کانون اتومبیلرانی و جهانگردی، اطلاع‌رسانی مسابقه‌ای  با عنوان نقاشی برای کودکان و عکاسی با موضوع نوروز استفاده از ظرفیت سمن های شهرستان مربوطه جهت اجرای برنامه های فرهنگی و همچنین پاکسازی محوطه تاریخی و کانون های جمعیتی تا قبل از نوروز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز