معاون دادگستری ایلام:

پیشگیری از جرم یک وظیفه همگانی است

۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۷:۴۴
کد خبر: ۶۸۵۷۳۴
پیشگیری از جرم یک وظیفه همگانی است
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام با بیان اینکه پیشگیری از جرم یک وظیفه همگانی است گفت: پیشگیری به تنهایی وظیفه یک سازمان و یا ارگان نیست بلکه همگان باید در این حوزه تلاش کنند.

 

 

به گزارش برنا-ایلام;  یداله کسائی در همایش خشونت ، علل، پیامدها و راهکارهای مقابله با آن با بیان اینکه پیشگیری از جرم یک مقوله دیر بازده است اظهار داشت :پیشگیری زمانی مثمر ثمر خواهد بوده که زمان و هزینه صرف شود آنگاه نتیجه مطلوبی خواهد داشت. 

 وی در ادامه گفت: تامین امنیت پایدار از مهمترین ارکان ثبات و سلامت نظام اجتماعی و سیاسی هر کشور محسوب می شود که برای حفظ آن بایستی از کودکی، نوجوانی و جوانی به آینده سازانمان آموزش های لازم را ارائه بدهیم.

 " کسائی" اضافه کرد: خشونت به عنوان رفتاری آزار دهنده، پدیده ای است که روابط سالم اجتماعی را متزلزل ساخته و بعضا از بین می برد .

 این مقام مسئول گفت: اولین علت خشونت پایین بودن آستانه تحمل افراد می باشد که باعث به وجود آمدن جرائم خشن می شود .

 وی در ادامه بالا بردن آستانه تحمل در افراد را از مهارت های زندگی دانست و گفت: با آموزش های لازم و تقویت ارتباط اجتماعی می توان به این مهم دست یافت.

 معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام در پایان به نقش پر اهمیت بزرگان ، ریش سفیدان و متنفذین در حل اختلافات و درگیرهای قومی و قبیله ای اشاره و خواستار حمایت و تقویت این قشر عظیم شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز