سلیمانی دشتکی :

جوانان توانمند در انتصاب ها در اولویت قرار دارند

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۴:۳۹
کد خبر: ۶۸۸۴۴۰
استاندار ایلام بر بکارگیری نیروهای جوان و توانمند در مسئولیت های اجرایی تاکید کرد.

به گزارش برنا- ایلام،قاسم سلیمانی دشتکی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بکارگیری جوانان و بانوان در مسئولیت های اجرایی را با جدیت دنبال و اگر در مجموعه ای جوان توانمندی حضور داشته باشد، در انتصاب ها در اولویت است.

 وی با رد،پروازی بودن معاونان استاندار گفت: معاونان سیاسی و اقتصادی در استان حضور دارند و معاون اقتصادی پس از تعطیلات و معاون سیاسی نیز پس از پایان سال تحصیلی با خانواده خود در ایلام مستقر می شوند.

 سلیمانی دشتکی با رد نگاه تحکمی به دستگاه ها و بویژه بانک ها در جلسات گفت: مدیریت ارشد استان بجز اجرای مصوبات دولت ، ستاد اقتصاد مقاومتی و بانک مرکزی هیچ چیزی را به دستگاه ها و بانک ها تحمیل نمی کند، در حالیکه مصوبات از سوی شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی به بانک های ابلاغ می شود، ولی بانک های عامل آیین نامه های داخلی را دلیل اجرایی نشدن مصوبات اعلام می کنند که پذیرفتنی نیست.

 استاندار ایلام یکی از تاکیدات دولت در سال های اخیر را برگزاری جلسات اقتصاد مقاومتی بطور هفتگی ذکر کرد ولی در چهار سال گذشته تنها ۲۰ جلسه در این حوزه برگزار شده است و مدیران مربوطه نیز نداشتن موضوع و صورت جلسه را دلیل این امر عنوان می کنند که نشان از ضعف آن مجموعه دارد، ولی طی ماه های اخیر تلاش شده این جلسات به منظور گره گشایی از مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بطور مستمر در استان برگزار شود.

 استاندار ایلام کمک به افزایش اعتبار حوزه فرهنگی استان را از اولویت های مجموعه استانداری برشمرد و یادآور شد: اختصاص ۶۰ میلیارد ریال برای مجتمع فرهنگی هنری ایلام، تکمیل برج هنر و مجتمع های فرهنگی نیمه تمام در دستور کار است، ضمن اینکه اعتبار مناسبی برای پروژه توسعه زیرساخت های پارک بلوط و به موازات آن منطقه ارغوان برای افزایش روحیه نشاط و شادی و توسعه تفرجگاه ها در استان اختصاص یافته است.

 وی به برنامه های حوزه نفت و گاز استان اشاره کرد و گفت: مجموعه پتروشیمی ایلام با توجه به هزینه بسیار سنگینی که برای اجرای آن صورت گرفته هم اکنون با کمبود خوراک روبروست و در حالیکه ظرفیت دریافت روزانه ۴۰ مترمکعب خوراک را دارد، ولی تنها ۲۰ مترمکعب در اختیار این مجموعه قرار می گیرد..

 استاندار ایلام تاکید کرد: رایزنی های متعددی نیز با وزیر نفت و هلدینگ خلیج فارس در این خصوص صورت گرفته و افزایش میزان خوراک این مجموعه به ۳۰ مترمکعب در روز نیز مورد موافقت قرار گرفته است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز