رئیس کل دادگستری ایلام:

شهادت اوج کمال انسانیت است

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۵۴:۰۲
کد خبر: ۶۸۸۴۴۵
شهادت اوج کمال انسانیت است
رئیس کل دادگستری ایلام:وظیفه انسانی و اخلاقی که بر عهده ی همه ما است این است که نگذاریم راه شهدا قطع شود.مسیر شهدا است که می تواند ما را به رشد و تعالی برساند.

به گزارش برنا-ایلام ;رئیس کل دادگستری استان ایلام در مراسم بزگداشت شهداو یادواره شهدای دادگستری اظهار داشت:روز شهید را به همه خانواده های شهدا تبریک عرض می نمایم.هرچه امروز ما داریم بلاشک از برکت خون شهیدان است.در استانی هستیم که همه مردمانش در 8 سال دفاع مقدس همه ی جنگ را با گوشت و پوست و روح خود لمس کردند.

وی افزود:در خانواده دادگستری مجموعا 296 نفر از ایثارگران مشغول به فعالیت بوده که 50 درصد از کارکنان این خانواده را شامل می شود و سعادتی است که افتخار خدمت به این خانواده به ما عطا شده است.

وی در ادامه گفت:شهادت اوج کمال انسانیت است وشهید جایگاه ویژه ای در میان مردمان ما در طول تاریخ دارد زیرااز شهدای صدر اسلام تا شهدای زمان انقلاب و شهدای جنگ تحمیلی و شهدای ترور همه برای ملت ایران ارزشمند هستند.

وی افزود:شهید جان خود را وقف کرده و به جان خود ارزش ابدی می دهد.یکی مال خود را وقف میکند و یکی علم خ خود را وقف و ابدی میکند.ولی شهید جان خود را داده و وقف کرده است.

وی تاکید کرد:وظیفه انسانی و اخلاقی که بر عهده ی همه ما است این است که نگذاریم راه شهدا قطع شود.مسیر شهدا است که می تواند ما را به رشد و تعالی برساند.

 

نظر شما