سر هنگ فتاحی:

پلیس به قائله درگیری پارکینگ شهرداری ایلام خاتمه داد

۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۶:۴۳:۲۱
کد خبر: ۶۸۹۱۳۰
پلیس به قائله درگیری پارکینگ شهرداری ایلام خاتمه داد
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری طرفین نزاع دسته جمعی پارکینگ شهرداری ایلام و خاتمه دادن به قائله درگیری حادث شده خبر داد.

 

به گزارش برنا ایلام;پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ "حمید فتاحی اظهارداشت: با توجه به محدودیت های اعمالی اجرائیات شهرداری ایلام در پاکسازی پارکینگ شهرداری برای فراهم کردن رفاه و تردد شهروندان در بازار شب عید، تعدادی از دست فروشان ومیوه فروشان مستقر در آن پارکینگ بر سر مکان وجابجایی بساط خود با هم درگیر شدند.

 وی در ادامه گفت: افراد درگیر شده بوسیله سلاح سرد شامل چاقو، قمه و ... به جان هم افتاده که تیم های عملیاتی پلیس مستقر در بازار بلافاصله وارد عمل شده و دو طرف درگیری را مهار کردند.

 وی به شدت درگیری و تلاش و سرعت عمل بالای مأموران پلیس برای جلوگیری از خسارات جانی و مالی اشاره کرد و گفت: در این درگیری که  دقایقی بطول انجامید با از جان گذشتگی مأموران پلیس و شلیک چند گلوله هوایی ، طرفین نزاع یاد شده از هم جدا و دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایلام تصریح کرد:پلیس در این درگیری تعداد 7  نفر از مسببین اصلی دو طرف دعوا  را دستگیر  و جهت سیر مراحل قانونی به مقر پلیس هدایت  و حسب دستور مرجع قضایی بازداشت شدند. 

 وی به افرادی که  در صدد برهم زدن نظم عمومی و آرامش شهروندان هستند هشدار داد و تأکید کرد: پلیس در جهت تأمین آرامش ونظم عمومی بخصوص بازارهای شب عید مماشاتی نداشته و افرادی که قصد اخلال در نظم عمومی داشته باشند را حسب قانون دستگیر و تا پایان تعطیلات نوروزی یعنی نیمه اول فروردین بازداشت خواهند شد. 

 سرهنگ فتاحی در پایان از همکاری و تعامل بازاریان و کسبه با پلیس در خاتمه دادن به این قائله درگیری تشکر کرد و گفت: پلیس به کمک بزرگان بازاری اختلاف ودرگیری بوجود آمده را مهارکرده ودر حال حاضر هیچگونه مشکلی در روند بازار وپارگینگ شهرداری وجود ندارد لذا از رسانه ها بویژه فضای مجازی تقاظا دارم به منظور جلوگیری از بروز هر گونه دغدغه برای شهروندان وحفظ آرامش ونظم بازار از پرداختن به موضوعات حاشیه ای وشایعه خودداری واخبار درست را از منابع معتبر وپلیس دریافت و انتشار دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز