شنبه زاده:

شروع بکارکمیته های تخصصی ستادنوروزی در استان ایلام

۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۲:۵۵
کد خبر: ۶۸۹۶۷۶
شروع بکارکمیته های تخصصی ستادنوروزی در استان ایلام
مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ایلام از فعال بودن کمیته های تخصصی ستاد نوروزی استان به موجب ارائه خدمات بهتر به گردشگران و مسافران نوروزی خبر داد .

به گزارش برنا-ایلام; عبدالمالک شنبه زاده” دبیرستاد اجرایی خدمات سفر  اظهار داشت” فعالیت و تلاش کمیته های تخصصی در ستادهای اجرایی خدمات سفر نوروزی باعث ارائه خدمات مناسب ، سریع و به موقع به گردشگران می شود.

وی در خصوص اقدامات دبیرخانه ستاد در نوروز ۹۷ اظهار داشت :”دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی در راستای خدمات دهی به گردشگران نوروزی و نیز نظارت بر اماکن اقامتی و پذیرایی راه اندازی می شود که در قالب کمیته های روابط عمومی ، تبیلغات و اطلاع رسانی ، نظارت ، اسکان و آمار ، حراست و حقوقی ،موزه ، پشتیبانی و راهیان نور فعالیت می نماید.

 شنبه زاده گفت:هدف از راه اندازی کمیته ها ارائه خدمات مناسب اطلاع رسانی و گردشگری ، و نیز در ایام نوروز برای جلوگیری از افزایش هزینه‌های مراکز اقامتی،‌ تفریحی و خدماتی می باشد .

وی تصریح کرد: ستاد با هدف اطلاع رسانی به موقع و آسان به گردشگران اقدام به برپایی پایگاه های اطلاع رسانی در مبادی ورودی استان و مراکز شهرها می نماید که این پایگاهها خدماتی از قبیل توزیع بروشور و نقشه راهنمای گردشگری را انجام می دهند و سیاه چادرهای محلی برپاشده نیز مکانی برای آشنایی گردشگران با آداب و سنت ها در کنار توزیع و پخت نان محلی ،دوغ و شیرینی محلی بوده در این سیاه چادرها نیز گوشه ای از زندگی سنتی عشایر استان به نمایش در می آید.

وی اجرای موسیقی آیینی سنتی محلی، معرفی فرهنگ، آداب، رسوم، سنن و آیین و مفاخر استان ایلام ، برپایی نمایشگاه های سوغات و صنایع دستی استان را از برنامه های «نوروزگاه» که در شهر ایلام و دیگر شهرستانها  در ایام عید نوروز برگزار می شود ذکر کرد.

 شنبه زاده افزود: جشنواره نوروزی نیز به همت اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ایلام و شهرستانها جهت شور و نشاط اجتماعی بین مردم برگزارمی شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز