لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نکات ایمنی در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۰:۳۱
کد خبر: ۶۸۹۷۵۱
لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نکات ایمنی در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی
رئیس پلیس راه استان از افزایش حجم سفرها در روزهای پایانی سال و آمادگی کامل پلیس راه استان جهت استقبال از مسافرین نوروزی خبر داد.

به گزارش برنا-ایلام ;سرهنگ همتی زاده افزود : در حال حاضر تردد در تمامی مسیرها در حال افزایش است و این مهم در محورهای مواصلاتی به سمت مرکز استان و شهرستان تابعه دارای حجم بیشتری بوده که رانندگان در صورت استفاده از وسیله نقلیه باید نکات ایمنی را در هنگام رانندگی رعایت کنند. 

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد:رانندگان قبل از سفر باید از ایمنی وسیله نقلیه مطمئن شوند و قبل از سفر پیش بینی لازم را مورد توجه قرار دهند و با تماس گرفتن با سامانه 141 از وضعیت راهها مطلع شده و بتوانند سفری ایمن را برای خود و سایرین ایجاد کنند. 

سرهنگ همتی زاده با اشاره به اینکه پلیس راه استان ایلام با آمادگی کافی به مسافران ارائه خدمت می کند گفت:پلیس راه با استفاده از تمام توان عملیاتی و ظرفیت خود در راستای فراهم کردن سفری ایمن برای مسافران گام برداشته و رانندگان نیز باید تعامل کافی را با پلیس راه داشته باشند تا شاهد حوادث و سوانح دلخراش در جاده ها نباشیم. 

وی افزود:افرادی که دارای مشکلات جسمی و روحی هستند نباید رانندگی کنند و قبل از رانندگی استفاده از داروهای خواب آور که سبب خواب آلودگی می شود ممنوع بوده و بستن کمربند ایمنی،پرهیز از رانندگی در هنگام شب و هنگام خستگی،پرهیز از تخلفات حادثه ساز از مهمترین کارهایی است که رانندگان باید در هنگام رانندگی مورد توجه قرار دهند. 

رئیس پلیس راه استان در پایان تصریح کرد:رانندگان با رعایت صبر و حوصله و پرهیز از هرگونه سبقت و سرعت غیر مجاز و مواردی همچون صحبت با سرنشینان خودرو و خوردن و آشامیدن که موجب بر هم خوردن تمرکز راننده میگردد خوداری تا انشاءالله سفری ایمن را برای خود به ارمغان آورند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز