فرماندار;

اشتغال بهبود یافتگان وخانواده آنان باید در سال آینده در اولویت قرار گیرد

۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۷:۱۶:۲۳
کد خبر: ۶۹۰۱۰۸
اشتغال بهبود یافتگان وخانواده آنان باید در سال آینده در اولویت قرار گیرد
فرماندار چرداول :برنامه اصلی نیروی انتظامی در سال آینده باید برخورد جدی با خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان باشد وبعنوان یک اولویت در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام; مراد یگانه فرماندار چرداول در جلسه شورای هما هنگی مبارزه با مودا مخدر شهرستان اظهار داشت:در سال 96 در حوزه مواد مواد مخدر فعالیتهای همه جانبه ای در شهرستان  انجام شده که نقش موثری در مبارزه با این پدیده شوم داشته است وانشالله بتوانیم ضمن سرعت بخشیدن به رونده مبارزه کارهای ناتمام را به انجام برسانیم

فرماندار چرداول با اشاره به رشد 40 درصدی کشفیات مواد مخدر در سال 96  شهرستان چرداول که آمار خوشحال کننده ای نیست ,گفت: امامسئولیت پذیری ووظیفه شناسی نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر وکشفیات  قابل تقدیر است.

وی افزود: برنامه اصلی نیروی انتظامی در سال آینده باید برخورد جدی با خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان باشد وبعنوان یک اولویت در دستور کار خود قرار دهد.

وی به اشاره به موفقیت های که در حوزه درمان وجود داشته گفت:باید نظارت بیشتری در حوزه درمان معتادان وجود داشته باشد که با فعال کردن مراکز درمانی دولتی وپائین آوردن هزینه درمان زمینه را برای مراجعه معتادین به مراکز درمانی فراهم گردد.

یگانه گفت:در حوزه پیشگیری باید روی سمن ها وانجمن های مردم نهاد تمر کز شودوضمن تقویت سمنها برای اجرای برنامه آموزشی , فرهنگی هنری در شهرستان سرمایه گذاری شود

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در بحث صیانت ازاشتغال بهبود یافتگان خوب عمل نشده گفت: اشتغال بهبود یافتگان وخانواده آنان باید در سال آینده در اولویت قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز