قاسم سلیمانی دشتکی:

چرا رئیس جمهور مورد هجمه قرار می گیرد

۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۳:۴۶:۲۴
کد خبر: ۶۹۳۹۳۵
چرا رئیس جمهور مورد هجمه قرار می گیرد
استاندار ایلام گفت: چرا تا رئیس جمهور قانونی کشور در جایی به یکی از اصول قانون اساسی اشاره می کند، مورد هجمه قرار می گیرد!

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام ;قاسم سلیمانی دشتکی در اجتماع مردم شهرستان چرداول در مسجد جامع شهر سرابله وحدت امام و امت را باعث پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیمی دانست که هیچ کس فکر سرنگونی آن را نمی کرد و ادامه داد: امام(ره) در سال 42 نهضت خود را شروع کرد و در طی 15 سال با فرهنگ سازی امت واحده ی ایران اسلامی را یکپارچه بر علیه رژیم شاهنشاهی بسیج کرد و در سال 57 به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب، اعتماد به مردم و قانون مداری به وجود آمد، گفت: این روزها متاسفانه برخی از مسئولین ما با سوءاستفاده از بحث وحدت و طرح صحبت های چندگانه و متناقض به دنبال تفسیر وحدت براساس منافع خود هستند.

استاندار ایلام ادامه داد: چرا برخی ها با مایه گذاشتن از انقلاب، نظام، رهبری و امام زمان(عج) کم کاری های خود را به پای دیگران می گذارند.

وی افزود: رئیس جمهور روحانی قبل از انقلاب برای اولین بار لفظ "امام خمینی(ره)" را به کار بردند و بعد از انقلاب نیز علاوه بر نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی،  باحکم مقام معظم رهبری دبیر شورای امنیت ملی بودند.

سلیمانی دشتکی، با بیان اینکه خدمات نظام با دوره قبل از انقلاب قابل قیاس نیست، خاطرنشان کرد: در زمان جوانی ما، افراد به شهرها و نقاط مختلف کشور قدرت سفر نداشتند و مایحتاج خود را برای شش ماه تا یک سال تأمین می کردند و الان در همان مکان ها بزرگراه و اتوبان ایجاد شده است و به دورترین روستاهای کشور راه و آب و برق رفته است. 

وی، یکی از بزرگترین چالش ها و مشکلات فراروی کشور را معضلی به نام "بیکاری" عنوان کرد و گفت: اگرچه ما منکر مشکلات کشور نیستیم،اما دولت تدبیر و امید خدمات ارزنده و قابل توجه ای نسبت به مدت مشابه داشته است.

استاندار ایلام گفت: دولت تدبیر و امید در سال جاری بیش از 770 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت اشتغال فرا گیر و روستایی را برای استان ایلام در نظر گرفته است.

سلیمانی دشتکی، با اشاره به همدلی و هماهنگی بی نظیر مسئولین استانی در طی سال های اخیر عنوان کرد: در شش ماه گذشته بیش از 40 جلسه با حضور نمایندگان محترم استان با مسئولین کشوری داشته ایم و در زمانی که بودجه در مجلس در حال بررسی بود، با همکاری نمایندگان و دیگر مسئولین استانی و با حضور در جلسه کمیسیون تلفیق مجلس بیش از 170 میلیارد تومان به اعتبارات سال 97 استان ایلام اضافه شد.

وی، در بخش دیگری از سخنانش به مبحث انتصابات اشاره کرد و افزود: در انتصاب مدیران با در نظر گرفتن آمایش سرزمین و توازن منطقه ای مدیران توانمند، مطالبه گر، همراه دولت و بومی را انتخاب خواهم کرد.

استاندار ایلام گفت: در جامعه به دنبال حفظ سنت های خوب و صفات نیکو باشیم و سنت های اشتباه و غلط را حذف کنیم.

وی با بیان اینکه به دنبال ارتقاء منطقه آسمان آباد به بخش خواهیم بود، افزود: برای رفع مشکل رانش شهر سرابله بیش از 700 میلیون تومان برای مطالعات اختصاص یافت و برای رفع این مشکلات نیز بیش از 5 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز