فرماندار آبدانان :

در شرایط کنونی ایجاد بسترهای مهارتی برای مددجویان زندانی از اولویت خاصی برخوردار است

۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۷:۲۲:۵۲
کد خبر: ۶۹۵۶۰۰
در شرایط کنونی ایجاد بسترهای مهارتی برای مددجویان زندانی از اولویت خاصی برخوردار است
جلسه مشترک هم اندیشی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان با حضور عسگری فرماندار شهرستان، رئیس دادگستری آبدانان ؛ مدیرکل زندانهای استان ، رئیس زندان دره شهر ، مدیر عامل و اعضای انجمن حمایت از زندانیان شهرستان و مسئولین مرتبط در محل دادگستری شهرستان آبدانان برگزار شد.

عسگری فرماندار آبدانان  در این نشست اظهار داشت : با توجه به اینکه اکثر زندانیان در بند به دلایل غیر عمد از جمله جرایم مالی درگیر زندان هستند، نگرش مردم در یاری رساندن به این مددجویان تغییر زیادی کرده است.

وی ادامه داد: رغبت مردم در حمایت از مددجویان زندانی در جشن های گلریزان در سال های اخیر بیشتر شده و خیرین و نیکوکاران خیر اندیش با حمایت خود از زندانیان نیازمند در واقع به جامعه خدمت کرده اند.

عسگری تصریح کرد: کمک های خیرین و نیکوکاران می تواند زمینه ساز ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای مددجویان زندانی باشد که با حضور مجدد در اجتماع به زندگی روزمره مشغول شوند.

فرماندار آبدانان افزود: در شرایط کنونی ایجاد بسترهای مهارتی برای مددجویان زندانی از اولویت خاصی برخوردار است .

وی عنوان کرد: نهادهای آموزشی همچون فنی و حرفه ای و آموزش و پرورش باید با ارایه برنامه های آموزشی زمینه ایجاد اشتغال پایدار را فراهم آورند.

مدیرکل زندانهای استان در رابطه با ضرورت تقویت جایگاه و نقش انجمن حمایت از زندانیان بعنوان تنها مرکز حمایتی از خانواده های زندانیان مدیران ذیربط و مددکاران را در راستای یافتن راه حل های کاربردی برای بهبود مستمر ارائه خدمات به خانواده های زندانیان و کمک به آموزش و بهداشت زندانیان دانست و گفت: بایستی با برنامه ریزی جامع و رسیدن به اقتصاد پایدار و درآمد مستمر بتوان بخش اعظم این خانواده ها را تا آزادی سرپرست از زندان به صورتی مناسب حمایت و پشتیبانی نماید.

وی افزود: زندانیان نسبت به سایر اقشار جامعه نیازمند حمایت بیشتری هستند و بخصوص حمایت از خانواده زندانیان می تواند از بوجود آمدن مشکلات دیگر برای این قشر آسیب پذیر مؤثر باشد.

در پایان با رای گیری اعضا ء حاظر در جلسه باردیگر یاور طاهری بعنوان مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آبدانان انتخاب گردید . 

انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آبدانان در سه سال متوالی بعنوان انجمن برتر استان انتخاب گردیده است . 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز