حمایت کمیته امداد از بیش از ۲۵۰ خانواده زندانی نیازمند در ایلام

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۵:۰۳:۲۲
کد خبر: ۶۹۷۵۵۹
حمایت کمیته امداد از بیش از ۲۵۰ خانواده زندانی نیازمند در ایلام
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: هم اینک بیش از 250 خانواده زندانی نیازمند از خدمات کمیته امداد این استان برخوردار هستند .

به گزارش برنا-ایلام،  ضیاء رضایی» در دیدار با مدیر کل امور زندانهای استان ایلام با ارائه گزارشی از خدمات این نهاد به خانواده‌های زندانیان نیازمند، اظهار کرد: بسیاری از خانواده‌های نیازمند زندانیان از طریق برنامه معنوی مفتاح‌الجنه توسط مسئولان کمیته امداد و دیگر سازمان‌ها سرکشی می‌شوند و مشکلات آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد . 

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام افزود:خانواده‌های زندانی نیازمند از زمانی که سرپرست آنها زندانی می‌شود تا زمان آزادی آنها از خدمات کمیته امداد برخوردار می‌شوند و حتی بعد از آزادی آنها کمیته امداد در زمینه اشتغال آنان اقدام و همکاری می کند . 

رضایی اضافه کرد: بعضی مواقع مشکلات یک خانواده زندانی بخاطر مشکلات مالی است که کمیته امداد با ساز و کارهایی که دارد مشکلات این خانواده‌ها را برطرف می‌کند . 

وی با اشاره به اینکه بسیاری از فعالیت‌های کمیته امداد و امور زندان‌ها مشترک هستند، گفت: اگر مشکل یه خانواده زندانی برطرف شود در واقع ما توانسته‌ایم آرامش را برای یک خانواده به ارمغان آوریم . 

مدیرکل زندان‌های استان ایلام نیز در این دیدار گفت: بسیاری از جامعه هدف امور زندان‌های این استان برای گرفتن خدمت به کمیته امداد مراجعه می‌کنند که از سر ناچاری است . 

عبدالمجید کشوری افزود: مهمترین سازمانی که به خانواده زندانیان کمک می‌کند کمیته امداد بوده که به همین خاطر همکاری‌های زیادی بین این دو سازمان وجود دارد . 

وی افزود: حمایت‌های همیشگی نهادهایی چون کمیته امداد همواره مسیر اصلاح و تربیت زندانیان را هموارتر نموده و مشکلات خانواده‌های نیازمند را برطرف می‌کند. 

 

 

نظر شما