معاون عمرانی استاندار:

پروژه های حوزه انرژی با چشم انداز بلند مدت اجرا شوند

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۸:۴۰
کد خبر: ۶۹۷۵۷۴
پروژه های حوزه انرژی با چشم انداز بلند مدت اجرا شوند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: پروژه های حوزه انرژی باید با چشم انداز بلند مدت طراحی و عملیاتی شوند .

به گزارش برنا- ایلام، احمد کرمی در دیدار مدیرعامل برق منطقه ای غرب کشور افزود: با توجه به گسترش روز افزون ساخت و سازها، استان نیازمند توسعه زیرساخت های تامین و انتقال برق است.

وی، فعالیت های انجام گرفته در حوزه برق استان را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: یکی از مهمترین نیازهای صنایع تولیدی، منطقه ویژه اقتصادی و شهرک های صنعتی، تامین برق مصرفی است که این صنایع و ظرفیت ها نقش بسزایی در ایجاد اشتغال دارند.

کرمی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت اجرای عملیات احداث خط 230 کیلو وات سمیره – آبدانان – دهلران اشاره کرد و افزود: این پروژه به منظور ارتباط نیروگاه سد سیمره با پست 230 کیلو ولت وحدت دهلران و انتقال انرژی برق تولیدی به مناطق نیازمند استان ایلام اجرایی می شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام خواستار توجه بیشتر مسئولین حوزه انرژی به شهرستان های گرمسیری استان شد و ادامه داد: اجرای این پروژه نقش بسزایی در جلوگیری از اعمال خاموشی های احتمالی این مناطق در فصل تابستان خواهد شد.

وی، اهمیت اجرای پروژه در پایداری شبکه برق سراسری و خصوصاً استان ایلام را بسیار زیاد دانست و تاکید کرد: ضروری است که این پروژه تا قبل از شروع تابستان سال جاری و اوج مصرف برق در شبکه به بهره برداری برسد.

کرمی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت عدم توقف عملیات اجرایی این پروژه، فرمانداران و مسئولین ادارات دولتی شهرستان های دره شهر، آبدانان و دهلران نهایت همکاری را در راستای انجام عملیات به عمل آورند.

 

نظر شما