سرهنگ یاسمی:

رضایتمندی مردم و مسافران نوروزی از عملکرد پلیس ایلام

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۳:۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۹۷۹۲۲
رضایتمندی مردم و مسافران نوروزی از عملکرد پلیس ایلام
معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام گفت: برابر نظرسنجی‌های به‌عمل آمده در نوروز ۹۷ ، مردم و مسافران نوروزی رضایتمندی خود را از عملکرد پلیس اعلام کردند.

به گزارش برنا-ایلام سرهنگ فرزاد یاسمی اظهار داشت: در راستای ارزیابی میزان رضایتمندی مسافران نوروزی از عملکرد پلیس ، اداره برآورد اجتماعی انتظامی استان ایلام در سطح کلیه شهرستان ها نظرسنجی به عمل آورد.

وی افزود: جامعه آماری این نظرسنجی در ۱۰ شهرستان تابعه استان ایلام بوده است که نتایج این نظرسنجی نشان می دهد ۷۲ درصد پاسخگویان معتقد بودند استقرار چادرها و کانکس های سیار ناجا در تامین امنیت اثر گذار بوده است.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام یادآور شد: ۸۱ درصد پاسخگویان معتقد بودند که گشت های پلیس راه در در سطح جاده ها در ایام تعطیلات نوروز در پیشگیری از تصادفات موثر بوده است.

وی افزود :۸۶ درصد پاسخگویان خدمات دهی پلیس راهنمایی و رانندگی را در سطح شهرها در حد خوب ارزیابی کردند.

سرهنگ یاسمی تصریح کرد: ۹۱ درصد پاسخگویان از اقدامات فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی ابراز رضایتمندی کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: بیش از ۸۹ درصد پاسخگویان معتقد بودند که گشت های انتظامی و پیشگیرانه نیروی انتظامی در پیشگیری از سرقت ها نقش داشته است.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام در پایان گفت: در مجموع بیش از ۹۰ درصد پاسخگویان از عملکرد پلیس در ایام نوروز ابراز رضایتمندی داشته‌اند.

 

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز